Totalul afișărilor de pagină

marți, 22 mai 2012

Impozitul pe piscina 2 .

Iata un subiect interesant care a strans destule vizualizari de oameni curiosi care se temeau ca au de platit impozit pe piscina!
NU SE PLATESTE IMPOZIT PE PISCINA!!!!
Cu toate ca eu cred ca ar trebui. Si nu am gura sterpezitra ca sunt strugurii prea acrii.
De fapt am si o propunere legislativa. Pe bune!
Cine are o piscina are implicit si o rezerva de la 20 mc pana la 50 mc de apa.  Care eu o vad ca o rezerva de apa  pentru lupta contra incendiului.
Si iata ce propun eu:
Sa se faca o evidenta a tuturor piscinelor (asta trebuia facut la recensamant) si sa se stabileasca clar cine ce are.  Si sa se plateasca impozit fie la volumul de apa din piscina fie la metri patrati de piscina.
DAR!
Cine este de acord sa realizeze un racord de la sifonul de pardoseala al piscinei pana la strada si acolo un racord de pompieri (cu o teava de minim Dn 3"), acela sa fie scutit de impozit. FOREVER!
Si de ce propun asta.
Am constat ca majoritatea localitatiilor limitrofe Bucurestiului nu au hidranti stradali. Si acum este si greu de realizat o retea de hidranti. Asa ca propun folosirea piscinelor existente ca si rezervoare de apa pentru incendiu. Sunt zone in care sunt zeci de piscine care au peste 20 mc de apa si vara si iarna. Asa ca avand un simplu racord la poarta, incendiile pot fi mult mai usor stinse la sosirea masinii de interventie a pompierilor!
Daca platesti peste 10.000 euro pe o piscina nu cred ca saracesti daca mai platesti si 300 de euro pe racord pana la poarta. Si mai ales daca asa ai facilitati fiscale!!!!
Ca in fond daca apare un incendiu, proprietarul ar trebui sa fie primul interesat sa scape de incendiu!!!!
Solutii exista, (buna)vointa sa fie!
Acum incep o serie de articole de responsabilizare sociala a clasei de mijloc din Romania pentru un trai mai bun si mai sigur!
Au bon entendeur salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu