Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 mai 2012

Soldat in razboiul altora!

Am incercat sa am o pozitie ecologista si am postat parerea mea si despre Rosia Montana si despre gazul de sist. Ca tot erau subiecte arzatoare.
Informatiile din ultimele zile in schimb mi-au aratat o data in plus ca lucrurile nu sunt ceea ce par a fi!
De ce?
O stire despre pretul gazului platit de Bulgaria mi-a atras atentia.
Pentru prima data dupa multi ani, Bulgaria va incheia direct un contract de furnizare a gazelor naturale cu GAZPROM. Fara intermediari si din start va primi un discount de 11 % !
Ce marinimie pe capul rusilor mi-am zis. Dar in acelasi timp mi-am adus aminte de manifestatiile din Bulgaria contra Chevron si a exploatarii gazului de sist. Lucru care a dus la plecarea Chevron din Bulgaria.
OUPS!
Adica eu tot vorbeam de ecologie si de fapt batalia era una economica si geopolitica!
Si eu ce ma bagam in vorba! Cand de fapt era razboiul altora.
Adica de a deveni independent energetic fata de rusi si a deveni dependent de tehnologia americana. A schimba lacul cu putzul!
Din prisma aceasta chiar imi pare rau ca am fost manipulat si cu buna credinta am scris si eu ce mi-a trecut prin cap.
Dar nu era vorba de ecologie.
Era vorba ca actualul Presedinte este un loial al USA si ca tot la noi va fi baza de la Deveselu iar companiile americane incearca sa puna piciorul serios in Romania.
Si ca noi le huiduim si fata de cele deja venite (FORD) nu ne respectam obligatiile (drum expres Craiova - Bucuresti) si altele.
Ar trebui ca busola noastra sa arate clar vestul si nu estul.
Ca destul soarele nostru a rasarit de la Moscova!
Nu e vorba de ecologie, e vorba de maipulare si putere economica!
Si eu ca prostul am pus botul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu