Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 mai 2012

Un weekend la Brasov

Am fost plecat la Brasov weekend-ul asta. Si chiar imi era dor sa merg acolo.
Poate imi este asa drag acest oras pentru ca la Brasov i-am daruit sotiei inelul de logodna. Si a fost frumos!
Am plecat de vineri din Bucuresti. Am mers pe traseul Bucuresti - Targoviste - Moroeni - Sinaia - Brasov.
Drumul este pana in Sinaia este acceptabil, cu toate ca nu a mai fost reparat cam de mult. Si pe Paduchiosul se simte. La fel si pe sectorul din Prahova al DN 71. Care pe mari portiuni este stricat rau. De cand s-a asfaltat drumul pe Dichiu portiunea din Prahova a DN 71 este lasata la voia sortii. Asta ca sa vorbim de colaborarea Dambovita-Prahova. Am intalnit pe drum multe masini (prototip) de la DACIA care faceau probe pe Paduchiosul. Nu am avut aparatul foto pregatit si am ratat momentul. Nu la fel a fost la intoarcere!
Am ajuns si pe DN1 unde am mers in coloana de la Azuga pana in Brasov. Dupa un TIR!
Intrand in Brasov am retrait aceeasi senzatie ca ma aflu in alta tara. CURAT, INGRIJIT , FRUMOS!
Am stat la hotel Cubix si a fost OK.
De fapt am ajuns la Brasov datorita serviciului sotiei. Care a raspuns de realizarea unui magazin de "CARE" pe care! Si asa HOP si eu si juniorul!
Seara am fost in centru si am admirat inca o data Piata Sfatului, Biserica Neagra si multimea de restaurante de acolo. Si bineinteles multi turisti!
Am mancat in spate la Korona la Casa Hirscher.
Mancarea a fost buna si berea de ovaz a fost extra!
A ajuns la miezul noptii la hotel.
A doua zi ne-am impartit treburile:
Eu cu Andrei la un parc acvatic si sotia la munca!
Am mers pe drumul de Targul Mures si la iesire (Bv. Grivitei) am dat de parc.
Doua ore eu si juniorul = 55 RON. Apa era calda, bazinele erau curate si toboganul era super viteza. A fost o zi reusita!
Am admirat cum lumea nu este încrâncenată si are o usoara detasare fata de stres si viata cotidiana.
Sincer in afara ca vorbeam romana m-am simtit in strainatate.
A venit pranzul si am ajuns la Stradivarius unde am mancat o lasagna buna.
Am urcat apoi in Poiana Brasov!
Doamne cat s-a construit! Si se mai construieste inca! Si cate pârtii s-au facut! O statiune la nivel european si la preturi europene!
Seara am plecat spre Moroeni! Unde ca de obicei stam la ROUA MUNTILOR!
Pe drum am dat iarasi de 6 masini LODGY care erau in probe pe Paduchiosul. MAMA ce o mai forjau. Cu 100 km/h mergeau pe serpentine. Si se tineau bine!
Am ajuns in oaza de liniste si locul meu de incarcat baterii! SUPER!
Odihna si mancare! Si cam atat.
A mai trecut un weekend. Care mi-a aratat ca exista oameni care stiu sa traiasca si ca doar in Bucuresti nebunia atinge cote maxime!
Hai sa emigram in Transilvania! Pana nu se umple de urne funerare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu