Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 mai 2012

Summer Fest!

Am primit o invitatie de a fi prezent la scoala pentru a discuta organizarea unui " Summer Fest" in data de 2 iunie!
Idee generoasa si intr-un fel interesanta!
Fiind mai multe nationalitati la scoala, aceasta serbare ar fi ocazia excelenta pentru parinti si copii sa se cunoasca mai bine intre ei si mai ales sa-si cunoasca cultura, traditiile si obiceiurile. Si cum se poate face asta mai bine decat prin gastronomie?
Zis si facut. Ne-am adunat toti (teoretic) parintii de origine romana la scoala. Intr-o salitza mica mica. Noroc ca au fost doar 20% dintr parinti, altfel organizam o cutie de sardine in direct!
Si responsabila cu evenimentul ne-a povestit si tot ne-a povestit. Am trecut apoi la partea organizatorica. O intrebare usor perversa:
- Vrea cineva sa gateasca????
Si cum curtea era plina numai de gipane si mertzane,  unele dintre doamnele cu unghiile facute si cu toalete dioriste s-au simtit jignite si marginalizate!
Asa ca rapid s-a trecut pe varianta de catering. De fapt intreaga discutie a fost cu final premeditat! Si adevarul, ca si uleiul, a iesit la suprafata! Traiasca CATERING-ul! Normal o firma agreata!
Asa ca mancarea traditional romaneasca va fi, printre altele : bulete de cascaval, icre rosii, aripioare de pui pane, tartine cu diverse.................... un meniu de receptie diplomatica !
A mai fost si o intrebare duioasa! Poate cineva sa ne ajute cu exponate de la Muzeul Satului???
O doamna cu privire otelita a raspuns laconic: O rezolv eu! Si nimic mai mult. Un fel de Dolores Ibarruri autohtona. Sau cel putin asa am simtit eu!
Deci oferta vine pe mail si doamna ne rezolva! Epoca Internetului nu se dezminte.
Din vorba in vorba am aflat cum a fost acum doi ani (se intampla o data la doi ani)!
Scoala lanseaza invitatii : Corpului Diplomatic, presei centrale si unor stabi de prin ministere!
Care vin si ocupa curtea si mesele pline de  produse. Daca ajungi cumva cu copilul, nu ai loc sa treci de ziaristi si bodygarzi! Doar in spate langa cosul de gunoi ai avea ceva loc sa socializezi!
Si inca o data i-am apreciat pe cei de la scoala fiului meu. PR si Marketing pe banii perintilor.
O idee frumoasa, ambalata corespunzator iti da tie ocazia sa scoti capul in lume (oricum este  coada la inscriere!) si sa te pui in lumina camerelor de filmat!
Si parintii care au crezut sincer ca va fi un eveniment al copiilor constata cu stupoare ca ....... MOS CRACIUN s-ar putea sa nu existe!
In ziua de azi conteaza foarte mult vizibilitatea. Si un asemenea eveniment da o oarece vizibilitate daca esti vizitat si de fomistii din presa. Care sunt recunoscuti de devoratori si necrofagi!
Parintii cu banii si scoala cu publicitatea!
Pai e corect?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu