Totalul afișărilor de pagină

luni, 18 martie 2013

Cumparaturi pe Internet !

Ce poate fi mai usor decat sa cumperi ceva de pe Internet?!
La un click distanta! De orice, de oriunde!
Dar oare ce cumperi? Si esti sigur ca primesti ceea ce cumperi?
Mult timp am stat destul de ingrijorat de faptul ca nu stii ce cumperi de fapt. Si nu prea am dat buzna. Am preferat sa ma duc eu cu banutul sa cumpar daca exista posibilitatea. Incet, incet am cumparat cate o excursie, cate un bilet de avion si alte lucruri de unde mi s-a parut mie ca este ceva seriozitate si siguranta.
Asa ca cine nu a auzit de amazondotcom ?????
Si cine sa nu aiba incredere in asa un monstru al Internetului!
Ca doar tepari si hackeri exista doar in Romania? NU ?
Cum sa poti stinge setea de cultura a copilului care isi dorea niste carti in engleza. " Diary of a Wimpy Kid" mai exact.
Asa ca mamitza si cu tatitzul au intrat pe net si au comandat cartile. Le-au si platit. In avans ca asa e la marile case de "cultura".
Toate bune si frumoase. Mail de confirmare si un cod de transport ininteligibil si nefolosibil.
Banii au fost retrasi din cont instant.
Asa ca stai si asteapta! Si asteapta! Dupa 30 de zile a cedat primul copilul. El vrea cartile. Ca doar am promis. Si o promisiune se respecta.
Banuiesc ca respectivele carti au venit cu Titanicul.
Pentru ca dupa 45 de zile nu era nici urma de ele.
Asa ca stai pe chat cu serviciul clienti ai amazon.com .
Si primii care au cedat si au returnat banii au fost cei de la transport. Dupa o alta saptamana au cedat si cei de la amazon.com . Si au returnat banii. Au mai incercat pe ultimii metri. " Nu vreti sa va trimitem totusi cartile?" NU!
Asa ca dupa o aventura de aproape 60 de zile cercul era inchis si cartile nu mai erau de gasit.
Noroc ca au returnat banii!
Doar onoarea si promisiunea a ramas "nereperata"!
Stau si ma intreb daca un site din Romania facea asa ceva unui cetatean european! Ce se intampla?
AAAAAAAAAAAAAAA!
Asa ca rusine amazon.com!
Mare rusine!
ing. Adrian Atanasiu
PS Cartile in format pdf exista pe net fara prea mari dificultati in a le gasi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu