Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 decembrie 2013

Dilema prieteniei pe Facebook !

In ultimul timp am inceput sa primesc tot mai multe solicitari de prietenie atat pe Facebook cat si pe Google+. Ma uit analizez si in mare parte a cazurilor confirm. Cu toate ca sunt persoane despre care nu stiu nimic. Iata ca ieri m-am intalnit cu o situatie din care nu stiu sa ies.
Am primit o solicitare de cerere de prietenie de la un baiat de (cred) 12 ani, prieten de la karate cu Andrei. Pentru cine nu stie am intrat in al 47-lea an de viata. 47-12=35 ani!!!! Cam mult ! NU?
Stau si ma uit ca prostul la butonul de confirm. Sa spun DA sau nu acum? Asta da dilema.
Baiatul este un tip de treaba, chiar simpatic si dintr-o familie mai mult decat onorabila.
Dar totusi ce pot eu impartasi cu un baiat de 12 ani?
Avem oare acelasi sistem de valori, radem la aceleasi glume? Putem comunica real?
Sau doar sunt un numar in panoplia de prieteni de pe Facebook?
Cautam o comunitate in care sa ne impartasim gandurile si realizarile sau cu cat mai multi cu atat mai bine?
Ce conteaza calitatea sau cantitatea?
Cand postezi ceva te astepti sa ai o reactie sau pur si simplu arunci pe net ce iti trece prin cap?
Poti fi prieten cu toata lumea?
Inteleg ca o nevasta mai tanara nu strica. La fel si o amanta!
Dar un prieten cu 35 de ani mai tanar pe Facebook nu este cam mult.
Inca stau si ma uit la cererea de prietenie.
Sincer astept si eu o sugestie!
Si nu vrea sa las baiatul sa astepte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu