Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 decembrie 2013

Un sfat pentru luna cadourilor !

Totul a inceput acum cativa ani. Nu vroiam sa scriu despre ceea ce fac eu prin luna decembrie. Dar totusi!!!
Dupa un schimb de comentarii despre Internet am ajuns la concluzia ca fiecare rand cu informatii despre cineva conteaza. Si mai ales un link conteaza:
http://www.casa-de-copii-domnesti.org/?m=0101
Am strans niste hainute de la Andrei. Adica un ditamai sacul. Si cum ii erau mici si in perfecta stare am hotarat sa le dam la o casa de copii. Stiam de una in Domnesti. Mia's home. Din pacate mie imi era greu sa ajung acolo. Am un coleg de serviciu care sta in Domnesti. Asa ca l-am rugat sa duca sacul cu haine. Nu vroiam sa imi stie cineva identitatea. Vroiam sa fie pur si simplu un gest crestinesc.
Astazi am primit pe mail o poza.
Care m-a impresionat !
Si care daca si pe voi va impresioneaza aveti link-ul de  mai sus.
Nu ezitati. Zambetul unui copil nu se poate compara cu nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu