Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 7 decembrie 2013

Echilibrul in viata !

Am avut o discutie recent cu cineva despre cat stau eu la serviciu. Si de ce nu fac ore suplimentare (inutile). In primul rand pentru ca eu reusesc sa imi termin treaba in orele contractuale. Si nu este nevoie decat rareori sa stau in plus. Pe langa ca mai lucrez si de acasa. Dar i-am mai spus ca important pentru mine este sa gasesc un echilibru in viata si sa pot avea acelasi timp si pentru familie. Si in primul rand pentru Andrei. Asa ca discutia a ramas neterminata.
Plecand de la aceasta discutie m-am gandit cum ar arata un echilibru in viata. Si inginer fiind am incercat sa construiesc un grafic.
Asa ca va rog si pe voi sa luati un creion si o foaie de hartie. Bun!
Sa trasam un sistem de axe ortogonal. Adica sa desenam un fel de cruce sau o roza a vanturilor. Si sa avem cele 4 puncte cardinale. DECI? Am reusit?
Si acum sa vedem cum inlocuim punctele cardinale.
Ce este important in viata:
Sa zicem ca foarte important pentru unii ar fi CARIERA. Bun ! Si care ar fi opusul carierei. Sa zicem FAMILIA. Am plecat de la ideea ca pe vremuri era barbatul angajat si femeia era casnica. Asa ca la Nord puneti cariera si la Sud puneti familia. Si acum pozitionati-va pe aceasta axa in functie de ce doriti de la viata.
Sa vedem ce mai este important in viata :
Sa zicem ca pentru unii important ar fi AVEREA. BUN. Si care ar fi opusul Averii. Sa zicem ca viata spirituala. SPIRITUALITATEA. Adica lupta intre acumularile materiale si cele spirituale. Asa ca la Est puneti Spiritualitatea si la Vest puneti Averea. Si acum pozitionati-va pe aceasta axa in functie de ce doriti de la viata.
In functie de alegerile dumneavoastra puteti fi in unul din cele patru cadrane.
Care ar fi :
1. CARIERA - SPIRITUALITATE
2. FAMILIE - SPIRITUALITATE
3. CARIERA - AVERE
4. FAMILIE - AVERE
Puteti vedea singuri unde va aflati si ce se potriveste.
Eu din pacate am picat acest test.
Pentru mine echilibrul perfect ar fi cand esti in origine. Sau mai popular spus cand esti ZERO!
Sa fie oare echilibrul in viata definit de nulitate????
Sau o oscilatie in jurul originii pe cele patru axe. Cate putin din fiecare si pe rand.
Putina cariera, putina spiritualitate, putina avere si putina familie.
Asta da intrebare????
Mai cauta oare cineva echilibrul in viata????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu