Totalul afișărilor de pagină

joi, 19 decembrie 2013

Exista Mos Craciun?

Asteptam de ceva timp aceasta intrebare.
Si in aceasta seara Andrei m-a intrebat : Exista Mos Craciun? Si vreu adevarul, a subliniat!
Am inceput sa-i povestesc despre Dumnezeu si despre Sfantul Duh. Cum o forma de manifestare a Divinitatii este Sfantul Duh. Imposibil de vazut, dar omniprezent. Si cum in perioada Craciunului, Sfantul Duh poate uneori sa ii faca pe oameni mai buni si doritori de a oferii satisfactii celor iubiti. Sub forma unor cadouri.
Si asa am incercat sa-i explic ca ceea ce conteaza este sa te lasi cuprins de magia Sarbatorilor si sa incerci sa faci fapte bune.
Si DA! Parintii sunt cei care pun cadourile sub pomul de Craciun.
I-am mai explicat si de imaginea Coca-Cola si de traditiile germanice ale bradului si de societatea de consum in care traim.
A plans si a fost trist. A fost dezamagit ca in toti acesti ani a crezut ca Mosul ii aduce cadourile.
Si ca nu mai vrea cadouri anul acesta.
Din pacate copii se fac mari. Si varsta inocentei se pierde repede.
Logica si ratiunea isi face loc rapid in capsorul lor mic. Asa ca astazi am mai daramat un mit.
Nu stiu exact ce am pus in loc. Dar in nici un caz nu puteam pune o minciuna.
Supararea o sa treaca. Si cu timpul va regasi bucuria sarbatorilor de Craciun. Si mai ales va vedea ca parintii lui il iubesc. Si poate asta conteaza cel mai mult.
Sunt curios ce o sa-i spun cand o sa ma interbe daca exista Dumnezeu?
Caci si eu l-am gasit destul de greu.
Mos Craciun exista. Si este in fiecare din noi. Patrunde in noi si ne facem sa fim mai iubitori si mai buni.
Din pacate este greu sa pastrezi si magia si inocenta si ratiunea in acelasi timp.
Ceea ce pierzi intr-o parte, o castigi  in cealaltă parte.
Asa ca sania cu renii  Rudolph, Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donder si Blitzen si cu batranelul cu barba alba a ramas acum istorie.
Trece timpul asta..........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu