Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 24 septembrie 2014

Cele doua Romanii

Am urmarit si eu aseara interviul de pe TVR 1 cu Adrian Nastase.  Acelasi Unicul.
Daca as fi putut, l-as fi intrebat si eu : Credeti in Dumnezeu? domnule Nastase.
Atat si nimic mai mult. Pentru un om care a vazut moartea cu ochii (oare), viata ar trebui sa se scurga mult mai ne-arogant si ar trebui profitat de o a doua sansa. Dar.....
Cu o suficienta dublata de aroganta mascata intr-un discurs doct am retrait clipele in care cineva vorbeste minute in sir, dar de fapt nu prea spune nimic.
Tot stau si ma intreb daca chiar a meritat sa treaca prin tot ce a trecut si de ce oare nu oare isi regaseste linistea interioara, dragostea (nu ura) si smerenia. Asta daca tot si-a lasat barba. Ar avea tot ce ii trebuie sa fie un mare intelectual roman, un mare diplomat si chiar si un mare profesor. El vrea sa fie doar un consultant.
Revenind la cele 2 Romanii trebuie sa ii dau dreptate. Asa este!
Imi aduc aminte de un interviu din anul 1990 in care povestea cum a intrat  in politica si FSN. Se uita impreuna cu Dana la televizor si socati de evenimentele din 1989 si de revolutionarii care apareau la Tv si vroiau sa darame fostul regim a fost intrebat de Dana : Adriane cu NOI ce o se intample? Pe NOI cine o sa ne apere? Pe NOI cine o sa ne reprezinte/
Si uite asa a inceput cariera politica a lui Adrian Nastase. A intrat in FSN alaturi de Ion Iliescu ca sa apare ROMANIA LOR!!!
Cred ca si acum a ramas Romania lor. Care nu este si Romania mea! Si uite asa avem cel putin doua Romanii.
Am tot vazut din 1990 cine facea parte din Romania lor. Am vazut si politisti (militieni) oprind diversi smecheri cu Mertzane si Bemveuri si apoi dandu-le drumul motivand ca sunt de-ai nostri. Tot asa de-ai lor erau si diversi oameni de afaceri care se desparteau buni prieteni cu Garda Financiara (erau de-ai lor) sau vamesi inchizand ochii la marfa adusa de ai lor, de...............
Si asa ajungem la cine s-a luptat cu ......Sistemul?
Oare cand Emil Constantinescu a spus ca a fost infrant de sistem se referea el oare la borcanul cu miere la care a fost invitat sa se infrupte prin operatiunile speciale cu tigari Assos???
Pe acceasi tema oare cate operatiuni speciale au fost in portul Constanta din 2006 si pana acum? Si un frate este bun uneori?
Daca a ramas in istorie Umbra lui Mircea la Cozia as spune ca in ziua de azi Umbra Securitatii este peste tot.
Nu as vrea sa traiesc in Romania lor, dar tare mult as vrea sa mot pot bucura de Andrei in Romania mea si sa ii pot spune ca si aici este un viitor!
Voi puteti sa va uitati in ochii copiilor vostri si sa le garantati ca mai exista viitor si pentru ei?
Viitorul se cladeste mai ales cum votam!
Sa votati bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu