Totalul afișărilor de pagină

duminică, 21 septembrie 2014

Sinuciderea in direct a lui Robert Turcescu !

Initial am vrut sa scriu un articol cu numele de "Gambitul damei", dar am renuntat.
Alegerile prezidentiale din 2014 vor fi spectaculoase. A fost circ, va urma circ.
Asta seara am fost martorul unei sinucideri la comanda. Pentru ca timpul preseaza si se iese din grafic.
Doua echipe de tacticieni si-au asezat piesele pe tabla de sah si au inceput sa faca mutarile. Nimic nu este intamplator si inca se joaca cu pionii.
Sa zicem ca o echipa este orientata mai mult spre vest si alta mai mult spre est.
Au inceput sa cada primii pioni. A fost mai intai fratele. Dus este. Acum menestrelul de casa a aruncat bomba. Cu o privire usor tulbure si cu vocea ferma a facut anuntul de parca citea o reteta de cozonaci.
A incalcat legea! Sau poate a avut ordin sa o incalce?
Am incercat sa intru si eu pe siteul www.turcescu.ro si am avut surpriza sa vad ca siteul a fost spart si toate fisierele au fost sterse de pe server. Putin mai tarziu adresa nici nu se mai putea accesa. Treaba de profesionisti! Ai cui oare?
Titulul de gambitul damei era gandit sa vorbeasca despre aducerea in prim plan a blondei in lupta pentru Cotroceni. De fapt cred ca nu se joaca acum o simpla functie, ci o reimpartire a influentei in Balcani.
Cel mai trist lucru din acest week-end este intoarcerea in timp. Si inscaunarea unei stari de neincredere generalizata.
Dupa ce am vazut un cuplu in costum national aducand flori ALESULUI, dupa ce am retrait scene cu ovatii si scandari, la un pas de cultul personalitatii, astazi apare bomba ca un jurnalist de succes din generatia tanara, care a fost si un mare formator de opinie, ca se autodenunta.
Si atunci imi pun intrebarea : IN CINE SA MAI AM INCREDERE????
Mai ales ca pe piata inca circula zvonul ca mai exista un ofiter acoperit canditat la Presedentie!!!
Securitatea semana teroare si neincredere. Nu puteai stii cu siguranta ca omul de langa tine nu o sa te toarne la Securitate.
Acum eu personal ma simt aruncat inapoi in timp si preapotenta Securitate parca imi zambeste had. Parca nu a murit si este mult mai mult decat vie.
Oare cine s-a sinucis astazi. Un om, sau o idee???
As spune si eu : NU plecati din fata televizoarelor ca nici nu stiti ce pierdeti!!!
Sa acoperiti bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu