Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 30 noiembrie 2011

Eterna si fascinanta Romanie

Un post TV care se serbeaza odata cu tara are ca mijloc de promovare mesajele de dragoste sau indiferenta fata  de Romania.
Mesajele de indiferenta se vad la tot pasul si si-au pus amprenta adanc peste tara. Mesajele de dragoste sunt marea majoritate declarative si cam atat.
Un mare moment de dragoste a fost la 1 decembrie 1918. Atunci a fost MOMENTUL fundamental al Romaniei in forma actuala. Atunci toata tara a contribuit la acel moment. O clipa de unitate nationala mareata. Si Regele si Armata si Biserica si clasa politica au rezonat pentru binele si unitatea noastra.
A contat mult si tenacitatea Armatei Romane in a ajunge la Budapesta si a pacifica si de-sovietiza zona.
Asta sa zicem ca ar fi partea cu eternul.
La partea cu fascinantul cred ca intr-adevar Romania este tara tuturor posibilitatiilor.
Am avut si eu posibilitatea sa obtin un certificat de revolutionar dar nu am urmat-o;
Am avut si eu posibilitatea sa intru  in politica dar nu am urmat-o;
Am avut si eu posibilitatea sa imi fac o fundatie pentru a nu plati taxe la inscrierea unei masini din strainatate dar nu am urmat-o;
Am avut si eu posibilitatea de a ma inscrie si a absolvi in doi ani o faculatate particulara unde "vroia muschiul meu" dar nu am urmat-o;
Am avut si eu posibilitatea in a lipi sau coase embleme de firme serioase pe marfa din PRC si a vinde produsele ca originale dar nu am urmat-o;
Am avut si eu posibilitatea de a aduce cu avionul geci din puf de gasca din PRC si a le vinde cu de cinci ori pretul dar nu am urmat-o;
Am avut si eu posibilitatea de a aduce blugi si geci de piele din Turcia si a le vinde cu de trei ori pretul dar nu am urmat-o;
Am avut si eu posibilitatea in a aduce masini SH din Germania dar nu am urmat-o;
Am avut si eu posibilitatea de a juca la Caritas in prima perioada dar nu am urmat-o;
Am avut si eu posibilitatea in a obtine casa nationalizata inapoi contra unei mici atentii dar nu am urmat-o;
Am avut si eu posibilitatea de a inmatricula o masina in Bulgaria dar nu am urmat-o;
Am avut si eu posibilitatea in a cumpara un teren extravilan si cu "intelegere" de la primarie in a-l face teren construibil si a contribui la bula imobiliara;
Si asa exemplele pot continua la nesfarsit. Cert este ca m-am invartit intre mii de "oportunitati" pe care nu le-am urmat. Si nu stiu cate tari iti ofera astfel de oportunitati.
De aceea este fascinanta Romania!
ROMANIA LA MULTI ANI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu