Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Iarna araba

Intre Boboteaza si Unire ramasese loc liber in calendar pentru un nou sfant. Si asa cativa justitiari cu cont pe Tweeter sau Facebook au gasit de cuviința sa-l sanctifice pe Arafat. Sub numele ecumenic de El-SMURDab. De acolo si poezia:

""La paşa vine un arab,
Cu ochii stinşi, cu graiul slab.
- "Sunt, paşă, neam de beduin,
Şi de la Damascus vin
Să vând pe El-SMURDab.

Pacientii toţi răsar din cort,
Să-mi vadă SMURDUL, când îl port
Şi-l tin în frâu şi-l las cu girofar!
Mi-e drag ca ochii mei pe cand apar
Şi nu l-aş da nici mort.

Dar doctorii de foame-mi mor!
Uscat e cerul gurii lor;
Şi de vodka îndelungat,
Doctorilor l-i s-a secat
Al plicului izvor!

Ai mei pierduţi sunt, paşă, toţi:
O, mântuie-i, de vrei, că poţi!
Dă-mi bani pe SMURDab! Că sunt sărac!
Dă-mi bani! Dacă-l găseşti pe plac,
Dă-mi numai cât socoţi!

El poartă SMURDab-ul, dând ocol,
Întregii tari în pas domol,
Şi ochii paşei mari s-aprind;
Cate unul licarind
Stă mut, de suflet gol.

- "O mie de ţechini primeşti?
- "O, paşă, cât de darnic eşti!
Mai mult decât în visul meu!
Să-ţi răsplătească Dumnezeu,
Aşa cum îmi plăteşti!

Arabul ia, cu ochii plini
De zâmbet, mia de ţechini -
De-acum, de-acum ei sunt scăpaţi,
De-acum vor fi şi ei bogaţi,
N-or cere la romani!

Nu vor trăi in cort din nou,
Nu vor cerşi pe la metrou,
In occident nu se vor duce
Si prin spitale langa o cruce
S-astepte plicul mult dorit!

El strânge banii mai cu foc,
Şi pleacă, beat de mult noroc,
Şi-aleargă dus d-un singur gând,
Deodată însă, tremurând,
Se-ntoarce, stă pe loc.

Se uită lung la bani, şi pal
Se clatină, ca dus de-un val,
Apoi ia SMURDab in catare,
Si la TV apare .

Cuprinde microfonul plângând
Şi-n primetime  perorand
Obrajii palizi: - "Pui de leu,
Suspină trist. Odorul meu,
Tu ştii că eu nu te vând!

Dar brusc e Pasa in direct,
Si-l  cearta chiar perfect,
Si il acuza de minciuna,
Parca ar fi doar una pe luna.

Si Pasa se supara pe tara,
Lasand-o fara noua lege sanitara,

In ast timp la Palat

Stă paşa beat, cu ochi topiţi,
Se trag spahiii-ncremeniţi.
Şi-arabul, în genunchi plecat,
Sărută SMURDab-nchegat
Pe ochii-nţepeniţi.

Să-ntoarce-apoi cu ochi păgâni
Şi-aruncă demisia din mâini:
- "Te-or răzbuna copiii mei!
Şi-acum mă taie, dacă vrei,
Şi-aruncă-mă la câini!

Si demn arabul isi da demisia
Si TV-urile inebunesc emisia
Lumea iese buimaca in strada
Si cheama cainele obisnuit afara
Din curtea palatului !

Iesi afara ..............!""

De ce Pasa a retras oare legea????
De ce sufera Pasa de sindromul George Copos????
De ce poporul nu vrea sa lase mortul (sistemul sanitar) sa fie dus la groapa si sa nu-i mai fure nimeni din cosciug.
Are dreptate Pasa cand spune ca de fapt toata lumea primeste revizuirea dar nu accepta schimbarea.

Imi aduc aminte de: " La Palatul Cotroceni canta cucuveaua"....pentru sanatatea Romaniei si pentru banii smecheriti prin spitale si pentru medicamente.

Asa vrem sa ramanem ....se rezolva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu