Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 mai 2013

Abu Dhabi = Perla Emiratelor

Mie personal mi-a placut mai mult Abu Dhabi!
Si am admirat mai mult linistea si vegetatia din Abu Dhabi.
Si am impresia (si nu vorbesc in necunostiinta de cauza) ca in Abu Dhabi se construieste mai mult acum si mai temeinic si dupa o viziune mai nesufocanta si mai naturala.
Am fost mai intai la zoo (alta postare care urmeaza).
Am mancat pe Croazeta la un restaurant francez? " Le Boulanger" (o fantastica supa in paine).
Am vizitat apoi Emirates Palace care m-a lasat fara rasuflare.
Am ajuns si la Marea Moschee care este aproape cat tot Vaticanul .
Si bineinteles ca am fost la Mall-ul din Abu Dhabi.
Pe scurt =lux+rafinament, fara ostentaia si fara aglomeratia din Dubai.
Marea este o parte naturala din Abu Dhabi. Nu un mijloc oarecare ca in Dubai.
Va las sa vedeti cateva poze.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu