Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 25 mai 2013

O excursie la Oceanul Indian !

Inca dinainte sa plecam am tot prospectat posibilitatea unei vizite in Oman si implicit a unei excursii cu barca printre fiorduri (da, da ,da exista si in Oman asa ceva) si inoptarea pe o plaja cu cortul. Very funny ne-am zis. Din pacate informatiile sunt putine, contradictorii si riscul este foarte mare sa te pacalesti.
Asa ca va anunt : Viza turistica pentru Dubai este cu o singura intrare. Ai iesit in Oman = pa pa!! Nu mai ai cum sa intri. Am primt mail de la ministerul de interne omanez ca viza de Dubai este valabila si in Oman. Aproape corect. Daca nu vrei sa te mai intorci in Dubai. Si nu in partea de nord a Omanului. Doar in sud. unde granita este mai relaxata. Si poate scapi fara stampila pe pasaport. Nu am riscat!
Asa ca va puneti pofta in cui de snorkeling si diving. Dubai = Dubai. Pentru Oman, care este superb si salbatic, alta excursie si alta viza.
Iata si coordonatele pe Google Earth unde am fost pe o plaja pustie (aproape).
 25°20'7.36"N
si
 56°22'39.42"E
Asa ca am vizitat cu ocazia asta si Fujairah cat si oraselul Khor Fakkan de unde am luat o barca si in 30 de minute eram pe plaja pustie. Salbaticie pret de 5 ore. Deja ma intrebam daca totusi Robinson Crusoe era sanatos la cap????
A fost o experienta inedita, apa a fost aproape buna ( am nimerit intr-o gradinita de meduze) si soarele nemilos.
Iata si ceva poze:









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu