Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 mai 2013

Civis romanus sum!

Asa ar fi grait Sfantul Paul! Intr-o incercare de a-si gasi drepturi cetatenesti in fata unui abuz!
Sincer recunosc ca indobitocit de filmele hollywood-iene am crezut ca in strainatate ambasada sau consulatul Romaniei reprezinta o "mama" pentru toti romanii.
Va reproduc un schimb de mailuri fara sa fac nici un comentariu.
Va las pe dumneavoastra sa judecati.
Prima epistola :
""Domnule Atanasiu

Îmi pare rau de ce vi s-a întâmplat, cu atât mai mult cu cât Dvs. aţi avut neşansa să fiţi victima unui asemenea eveniment întâlnit destul de rar în această ţară. Am încercat să vă contactez telefonic, dar nu am reuşit.
În ceea ce priveşte comunicarea în limba arabă cu autorităţile emirateze vă informez că şi noi întâmpinăm destule greutăţi .
Revenind la cazul Dvs.,dacă timpul şi programul vă permite, vă invit în această seară la Consula după orele 19,00 pentru a discuta şi a incerca să găsim împreună o soluţie, Cu această ocazie puteţi asiusta la Slujba Prohodului Domnului Nostru Iisus Hristos la care participă membri comunităţii româneşti din Dubai.
Dacă aveţi la Dvs. un exemplar în limba arabă din documentul semnat la Poliţie, vă rog să-l aduceţi să incercăm să-l descifrăm.

Cu stimă,
Marin Ursuţ,
ministru consilier/consul


,2013/5/3

Buna ziua,

Ma numesc Adrian Atanasiu si incepand cu data de 29 aprilie sunt impreuna cu familia intr-o vacanta cu familia in Dubai.
Ieri 2 mai am fost jefuit la metroul din Dubai. Pe langa bani mai aveam in portofelul futat si cartile de credit, buletinele si permisele de conducere ale mele si ale sotiei.
Dupa peste patru ore si jumatate de dat declaratii la politie am semnat o hartie in limba araba si am fost convocat din nou la politie pentru duminica dimineata.
Pentru ca ma simt vulnerabil fata de hartiile pe care le semnez in limba araba va solicit asistenta.
Daca considerati ca trebuie sa ma ajutati sunt de gasit la aceasta adresa de email si la telefon .
Va multumesc anticipat,
Adrian Atanasiu ""
Chiar asa am scris domnului Consul : "portofelul futat " in loc de furat. Sincer a fost o greseala!! Sincer!
A doua epistola:
"" Domnule Atanasiu,
Vă sun eu astăzi la ora 10.00
Cu stimă,
Marin Ursuţ,
ministru consilier/consul
În data de 07.05.2013,
> Buna ziua,
>
>
> Revin cu acest email pentru ca evenimentele din ultimele zile ma fac victima
> unor abuzuri. De ce scriu asta.
> Am solicitat Politiei din Dubai o hartie oficiala din care sa rezulte ca am
> fost posesorul unui permis de conducere international. Am explicat ca acesta
> imi este necesara pentru a intra in posesia masinii pe care o inchiriasem si
> o platisem in avans pentru data de 6 mai. Duminica 5 mai am fost din nou la
> politie si dupa alte patru ore de astepare am platit 60 aed si am obtinut o
> hartie oficiala care imi atesta existenta carnetului de conducere si am
> primit asigurari ca nu vor fi probleme la inchiriatul masinii. Pe data de 6
> mai m-am prezentat la biroul de inchirieri. Acolo mi-a fost refuzat
> voucherul. Si am plecat fara masina. Astazi am primit un mail in care eram
> anuntat ca am pierdut intreaga suma platita in avans pentru o saptamana.
> In Romania ruleaza o reclama cu :" Sunt cetatean european si am drepturi!"
>
> Oare?
> Va intreb si eu : ce drepturi am si eu si cine imi apara aceste drepturi ?
> Va rog sa mai imi dati acordul de a publica schimbul de mailuri pe blogul
> personal.
> Va multumesc anticipat.
> Daca doriti sa imi raspundeti este suficient doar un email.
> Cu stima
> Adrian Atanasiu ""

Este drept ca nu am primit acordul de a scrie pe blog. Dar nici nu am fost avertizat sa nu scriu. Asa ca ....am scris.

Pana la urma nu am ajuns la Consulat. Asta recunosc ca a fost vina mea. Dar sincer dupa ce am petrecut aproape 10 ore la Politie si inca trei ore la rent a car nu am mai avut forta sa mai petrec si alte ore in scopuri didactice.

Ma intreb si eu ca proasta : Sunt sau nu sunt? Prost sigur! Cetatean european?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu