Totalul afișărilor de pagină

luni, 13 mai 2013

Arabian Nights...and Days!

Am cam lipsit. Pentru ca am fost intr-o calatorie dincolo de imaginatia mea. Am fost in Emiratele Arabe Unite. Mai mult prin Dubai si mai putin prin celelalte sase emirate.
Asta are bani dom'le!!!!
Sunt bogat dar nu neaparat in sensul material. Sunt bogat pentru ca am prieteni valorosi. Si inimosi. La asta s-ar limita bogatia mea.
Asa ca dupa Scotia a urmat Dubai si se pregateste ........ O sa vedem!
Am primit o invitatie inca de anul trecut sa vizitam Dubaiul. Si nu am stat prea mult pe ganduri.
Asa ca am rezervat bilete de avion pe Internet inca din iarna. Cand spun ca am rezervat, ma refer la sotia mea care ea este pozarul meu oficial si rezervatorul oficial al familiei. Cardul si digipassul sunt ca si codrul si romanul.
Am avut parte de intamplari cel putin ciudate, am vazut locuri extraordinare, am vazut grandoarea si opulenta la ea acasa. Am vazut culori minunate, am simtit arome senzationale, am admirat cladiri suprarealiste, am mers pe drumuri din alta galaxie. Am cunoscut extazul si disperarea.
O sa incerc sa scriu un mic jurnal de calatorie in Dubai si Emiratele Arabe Unite 2013.
O sa postez multe poze din cele mai diverse locuri din UAE si Dubai.
Am trait multe paradoxuri.
Am vazut ca se poate trai si cu mai putini bani decat in Romania (daca ai unde sa stai) si am vazut si locuri in care nu aveam bani sa-mi cumpar un pahar cu apa minerala.
Am si bune si rele de povestit.
Am si o parere politico-economico-sociala a acestei calatori.
Inca o data nu imi gasesc cuvintele pentru cine ne-a fost ca un frate si sora si ne-a dat camera lor sa stam, ne-au plimbat cu masina lor si ne-au ospatat la masa lor!
Am fost jefuiti in Dubai, am fost in "On the Top"!, am fost la Oceanul Indian pe o plaja pustie, am fost in diverse parcuri de distractie cu accelaratii de 3G.
Iti multumesc tie Doamne ca nu am parte de o viata monotona si ca ai grija de mine sa nu raman fara subiecte pentru blog!

Sa vedem cum stau cu timpul.
Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu