Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 1 iunie 2013

Bucharest by night 2013!

Am ajuns fara sa fiu pregatit aseara spre dimineata intr-un club de fitze. Le GaGa!
Si asta pentru ca a venit Bruce in Romania si sotia a avut nevoie de un  sofer. Si pe la 23.30 am ajuns in club. Unde urma sa concerteze Taboo de la Black Eyed Peas. Pe la 23.30 clubul era cam gol. Insa seara a inceput mult mai palpitant.
Pe la 23.00 suna Bruce ca si-a uitat telefonul intr-un taxi. Si ca nu stie nimic si nici cum sa dea de taxi. Eu cu experienta din Dubai imi zic ca nu sunt singurul ghinionist. Un I Phone de cateva sute de euro este un noroc pentru taximetrist. Asa ca deja imi parea rau pentru Bruce. DAR!
Taximetristul a fost gasit si telefonul returnat!!!! Si asta in Romania! EEEEEEEEE???!!!
Sa revenim la Le GAGA! Incet incet clubul se umple. 50 Ron intrarea de caciula. La bar 10 lei sucul si de la 20 lei in sus bauturile.Vrei sa stai la masa trebuie sa consumi cel putin o sticla de vodka de la 220 lei in sus. Altfel stai in picioare si admiri curvele. Pardon ...domnitele. Care sunt multe....multe .....multe.
La fel si animatoarele. Multe....multe......multe.
Si lumea incepe sa vina garla. Si se umple si se striveste totul. Pe la ora 1.00 era ca in cutia de sardine. Fetele dansau imbracate sumar pe mese si cele care nu dansau tot sumar consumau shot-uri sau fumau in draci prospectand piata, dar tot imbracate sumar.
Stau si ma intreb daca in cluburile din Tei e asa, in Centrul Vechi e tot asa,  cine dracu mai munceste ziua????
Baietii erau majoritatea romanasi shmecherashi si expati fugiti de nevasta dupa aventura.
Sticlele de sampanie de 5 litri zburau prin sala, aduse de baieti imbracati in alb si negru, avand  artificii la gatul sticlei.
M-am simtit tare batran. Si mi-am dat seama de viata de noapte a orasului pe care eu nu o frecventez deloc.

Dl de la Black Eyed Peas m-a impresioant prin muzicalitatea strofelor ritmate:
Let's make some noise!!!!
Asa ca mai pun si niste poze.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu