Totalul afișărilor de pagină

duminică, 2 iunie 2013

Dubai Mall

Ce este o excursie fara sa mergi la cumparaturi?! Desertaciune. Si in zilele noastre ce ar insemna sa nu mergi la Mall. Cum sa faci daca intr-un oras exista mai multe Mall-uri celebre? Unde sa te duci prima data? Grea decizie. Asa ca am mers unde ar fi atractiile cele mai mari. Adica la Dubai Mall. Unde vegheaza turnul lui Khalifa. Si unde la fiecare 30 de minute ai spectacol la fantaniile cantatoare. De fapt este un spectacol de sunet si lumina. SPECTACULOS! Si cum cel mai mare mall din lume nu are nevoie de reclama eu vreau doar sa remarc cateva aspecte. Toate brandurile din lume sunt prezente. Constructia este spectaculoasa si enorma. O zi cu greu iti este suficienta doar sa te plimbi prin el. ce sa mai vorbim de cumparat! Ar trebui sa existe excursii temacice doar la mall. Si nimic altceva. Cred ca ar fi multa lume fericita. Nu am prins sezonul reducerilor asa ca nu va pot spune ca este marfa ieftina. Dar nici scumpa. Depinde de buzunarul fiecaruia. Dar de gasit gasesti orice. Orice. Cum deviza dubaiezilor ar fi : nici un loc fara certificat World Record Guinness. Aici ar fi cel mai mare acvariu cu panou dintr-o bucata. Si DA= ESTE MARE!!!
Am reusit sa-mi amaresc copilul ducandu-l in citez : RAIUL JUCARIILOR, si plecand de acolo fara a cumpara ceva. INCREDIBIL! 
Va recomand din tot sufletul sa vedeti fantaniile cantatoare! Merita! merita si Dubai Mall de vizitat. Dar va spun sa stiti : ESTE MARE!
Iata cateva poze:















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu