Totalul afișărilor de pagină

duminică, 2 iunie 2013

Raiul jucariilor in Dubai Mall

La ultimul nivel in Dubai Mall este un magazin de jucarii. Intrand in el Andrei mi-a spus cu o voce surexcitata = Aici este Raiul Jucariilor! Avea pupilele marite si inima ii batea cu putere in piept. Sincer sa fiu si eu am reusit sa-mi aduc aminte de vremurile copilariei si sa ma transpun in timp. A fost o incantare pentru ochi. Marfa de calitate la preturi destul de mari. Dar exista sigur o jucarie care a fost pe lista lui Mos Craciun. Eu chiar banuiesc ca acolo s-a desartat chiar Sacul Lui Mos Craciun! Alta explicatie nu exista. Renii cand au dat de desert au obosit si au ametit iar in locul unde au aterizat s-a construit magazinul de jucarii peste sacul Mosului.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu