Totalul afișărilor de pagină

marți, 25 iunie 2013

Ce am inteles eu din accidentul din Crne Gore!

In caz de calamitate naturala suntem la pamant.
Daca pentru cativa raniti grav toata tara este in alerta, spitale si centre de donare sange, ce se va inatmpla daca are loc un cutremur major???!!!
Daca acum 4 mari spitale din Bucuresti sunt in alerta maxima, daca se doneaza sange in toata tara (foarte frumos), ce se va intampla la sa zicem 1000 de raniti grav???!!!
Este Romania pregatita sa faca fata la un astfel de scenariu???!!!
Eu cred ca nu.
Ce sa mai zic ca si mama mea a fost acum un an intr-un astfel de circuit.
Pe mana cui ne lasam parintii? Sau copiii?
Mai am eu curaj sa mai merg cu autocarul?
Si cine ne sunt soferii?
Si cate se vor mai descoperii!
Un semnal de alarma!
Cine are urechi de auzit sa auda!
Pentru guvernanti un exercitiu de imagine!
Mai bine zis doar pentru PSD! Nota 10 la PR!
Din pacate o tara nu se poate tine in frau doar de la televizor!
Zau asa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu