Totalul afișărilor de pagină

marți, 25 iunie 2013

Does it snow in Ecuador ? Yes it SNOWden!

Un joc de cuvinte care imi iese doar in engleza! Din pacate.
A fost odata un omulet al zapezii. Sa zicem Snow(d)men. Si care plictisit de tot ce facea pe la serviciu s-a hotarat sa dea lumii de stire ca nimeni nu este singur. Si incarcat cu o tolba de povesti a plecat in cautarea lui Dr. Evil. Si cine ar putea fi acesta dornic sa-i cumpera tolba plina. Asa ca primul client ar fi fost PRC. Sau mai bine zis partea capitalista a PRC adica Hong Kong-ul (parca mai stie cineva unde incepe si unde se termina comunismul si unde incepe si unde se termina capitalismul).
Descarcat de ceva informatii (se pare ca el stie doar download) dar inca cu tolba plina a ajuns si la Maica Rusia. Unde este neclar daca a ramas sau a plecat. Asa ca raman in asteptare Cuba si Ecuador.
Ma simt jignit ca de pe lista lipsesc Coreea de Nord si Venezuela.
Mama ce scenariu de Hollywood iesea. Toti bad-guy planetei intr-un tur de avion.
Pe scurt: Eu cred ca PRISM exista.
Daca ai putere de procesare (adica computere puternice nelimitate), fonduri la discretie si experti, in spatele sigurantei nationale poti face ORICE!!!
Acum cativa ani un cunoscut de-al meu, expert in PC mi-a aratat puterea unui programel. Se numea GIVE IT TO MEE!
Si dintr-o retea cu peste 100 de utilizatori pe computerul meu au inceput sa se perinde toate mailurile, toate accesarile fiecarui individ din retea.
Am vazut asta cu ochii mei! Asa ca........
Si asta intr-o retea micuta. Cu un programel si un calculator banal.
Dar cu ultima tehnologie, cu viteza de 500 MB/s si cu ceva specilaisti in calculatoare! Sau cu ceva acces la retele de socializare si servere de email. Si asta usor fortat de bunavoie!
Asta este ceea ce cred eu! Si atat.
Daca cumva blogul meu se va inchide poate si altii cred la fel.
Om trai si om vedea!
Dupa Wikileaks un alt Whistleblower!
Cine urmeaza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu