Totalul afișărilor de pagină

duminică, 2 iunie 2013

Cum am fost furat si de www.rentalcars.com

Dupa ce mi-a fost furat portofelul in Dubai nu ma asteptam sa mai fiu furat inca o data. Si asta s-a intamplat destul de repede. Hotii de data asta au fost cei de la www.rentalcars.com . Si asta cu zambetul pe buze.
Ia sa vedem cum am ajuns in situatia sa raman fara masina si fara bani. Am hotarat sa inchiriem masina de pe internet. O mai facusem de cateva ori si eram client vechi la www.rentalcars.com  . Asa ca nu ma asteptam la  prea mari surprize. Stiam ca o sa-mi tina banii de garantie vreo trei saptamani pe la ei prin cont, dar pana in final ii returnau la ce curs vroiau ei. Asta era!
Inca din noaptea furtului grija mea cea mare a fost sa nu pierd inchirierea masinii. Si am vorbit foarte clar de asta la politia din Dubai. Dupa ce am stat in seara furtului 4 ore si in dimineata duminicii Invierii inca vreo 3 ore la politia din Dubai am primit o hartie oficiala cu toate stampilele din lume care arata ca sunt posesor de permis de conducere care a fost furat. Am platit 60 AED (dirhami) pentru ea. Si de la seful politiei pana la toti ofiterii cu care am vorbit toata lumea m-a asigurat ca este o hartie care imi va permite sa inchiriez masina. Am stat linistit. Pana in ziua cand a trebuit sa o ridic. Ma duc pana la aeroport si acolo ma prezint la ghiseu. Cu voucherul, cu documentul si cu bani pentru garantie. Din punctul meu de vedere le aveam pe toate. Platisem masina, aveam document inlocuitor de carnet si aveam si bani de garantie. DAR NU!!!!
Bastinasul de la ghiseu : NU si NU. Ca cei de la www.rentalcars.com nu au virat nici un ban inca si  daca nu am permis nu imi da masina. Dupa o cearta de 30 de minute ma duc la politia din aeroport. Si acolo vorbesc cu seful politiei. Care imi vede hartia. Si imi spune suav sa ii povestesc si lui cum s-a intamplat cu furtul. Dupa ce ii spun si lui toata povestea incepe sa se uite in calculator sa vada evolutia cazului meu. Si pe ecran au inceput sa se perinde zeci de furturi de portofele. DA DA in Dubai. Australieni, chinezi, nemti, americani erau si ei pe lista victimelor hotilor de portofele grasutze. Dupa ce a navigat in peste 100 de cazuri imi spune candid: Inca nici o veste, dar actele vor aparea. Si eu ce fac cu masina mea, il intreb?  Hartia este 100% OK, dar noi nu putem forta un bastinas sa faca ceva ce el nu vrea. Asa ca............
Asa ca am plecat cu coada intre picioare si apuca-te sa scrii mailuri cu www.rentalcars.com sa te certi si sa ceri banii inapoi. Mailurile le scriam dupa IPhone. Va dati seama ce bucurie. Dupa un schimb de 10 mailuri sunt anuntat ca nu imi vor returna nici un ban. Adica eu am platit o saptamana, nu am primit masina si ei imi iau toti banii. cand pe site-ul lor reclama este ca returneaza banii daca renunti la rezervare. Culmea este ca eu nu am renuntat. Am vrut doar masina pe care am platit-o!
Asa ca dragi turisti viitori! Aveti mare grija. Banii sunt retrasi din cont imediat cum faci rezervarea si de inapoiat ..........
Si eu ce sa fac?
Unde sa ma plang?
Site-ul www.rentalcars.com este inregistrat in UK!
Cu ce am gresit oare?
Am fost la politie. Am obtinut o hartie oficiala care arata ca am permis de conducere si toata politia din Dubai a spus ca este 100% legala. Mai putin bastinasul de la www.thritfy.com  Care ii reprezenta pe www.rentalcars.com ! Am avut voucher. Am avut bani de garantie!
Ca sa se adevereasca vorba romaneasca: Si furat si cu banii luati!
Mare atentie la www.rentalcars.com
Am fost clientul lor si a fost OK. Pana in Dubai! Unde am ramas fara o saptamana platita in avans de inchiriat o masina!
Un sfat? Cineva? Ajutor!




2 comentarii:

  1. Nu pot sa cred :(O mare intrebare am ?Cat anume vor garantie?eu tocmai am facut o rezervare la ei :(hmmm

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine nu a fost vorba de garantie. A fost vorba de intreaga suma de bani platita in avans pentru o saptamana de inchiriere. Garantia este undeva peste 300 de euro (depinde de masina) si se retine de pe card in momentul ridicarii masinii. Apropo. Suma se inapoieaza dupa vreo 30 de zile la un curs greu de inteles daca platesti in RON! Banii pentru inchiriere sunt retrasi imediat. Intreaga suma! Asa ca aveti grija pe ce dati click! Mie mi-au explicat ca prin click am acceptat toate conditiile lor! Asa ca la mine a fost valabil : " Dormi linistit www.rentalscar.com vegheaza !!!

    RăspundețiȘtergere