Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 iulie 2011

Exista Ghinion?

Am cumpărat acum o săptămâna de pe net bilete la Romania-Argentina pentru tot neamul. Si eram fericit ca voi merge cu juniorul la meci (speram eu) pe cel mai modern stadion din zona. Si chiar ma bucuram.
Dar se pare ca bucuria mea nu va fi finalizata.
Sunt curios cum vor face cu banii care trebuie returnați?
Cine va rămâne cu buza umflata pentru ce este in plus pentru bilet?
Cumpărătorii? Nu m-ar mira. Ar fi tipic romanesc.
FRF? Si atunci Cooperativa ce o sa facă?
Sau firma care s-a ocupat cu vânzarea ? (Cumva un nou faliment?)
Asta da dilema sau "trilema"?
Dar "the best is yet to come" .
Astăzi am fost la cumpărături la Praktiker. Si vroiam doar cinci articole. In mod normal treaba de cinci minute. Dar cum normalitatea nu e aici acasă a durat 90 de minute.
Si de ce?
Pai dacă excludem treaba cu ghinionul nu prea am explicații.
Am mers sa caut un furtun. Era la colac si se tăia doar din 1.5m in 1.5m. OK. Am cumpărat 4.5m . Dar prețul era si el tot la 1.5m. Vânzătorul care mi-a tăiat bucata a scris pe bon cum i s-a părut lui normal 4.5 m. Eu amabil l-am avertizat ca ar fi mai bine sa scrie 3 buc a 1.5m. Si el foarte spiritual:  Da' care e diferența?
Am plecat sa caut o lampa. O caut pe prima de defecte si ii lipseau piese. Tot asa pana ce am găsit-o in sfârșit pe a zecea fără defect. Cam 25 de minute de selecții. Am mai cumpărat si o șufa de tras mașina, cea pe care o aveam tocmai ce o rupsesem. Zic: La asta ce sa mai verific? Si ma duc sa cumpăra un capac. Era la promoție. Il iau exact de pe cel de lângă mega-afișul de promoție. Fericit mai cumpăr si mica șurubelnița. Ajung la casa cu cele 5 articole. In spatele meu se așează un domn cu o coada de lopata. Zice si el amabil : merge repede ca nu avem multe!
Mai bine tăcea! Zau asa!
Primul articol scanat a fost șurubelnița : articol inexistent a apărut prompt pe afișaj.
Cum adică intreb eu?
O secunda ca sun pe raion!
Si eu galant. Anulați sa treacă domnul cu coada. Nu se poate anula articolul. Pai dacă e inexistent cum sa-l anulați  Pai nu ne lasă sistemul. AAAAAAAAAA am spus eu vădit complexat.
Si in timp ce colegul de pe raion cauta alta șurubelnița identica sa vadă ce e cu codul de bare, eu am trecut la al doilea articol. Capacul. Care scanat costa dublu fata de promoție. Stop. Am spus eu. E ceva greșit aici. O secunda sa chem de pe raion pe cineva. Si a venit al doilea coleg doar pentru mine. Coada deja se marea. Si am plecat cu capacul si cu colegul doamnei draguțe de la casa. Am ajuns la afiș. DDAA dar se referea la cele de pe ultimul nivel ( adică de la h=3m) . Si eu cum sa ajung acolo? Am întrebat eu ușor fâstâcit. Pai trebuia sa ma cautați. Si amabil mi-a dat produsul dorit. Dar l-a păstrat pe cel scump. Ajung la casa si casiera ma apostrofeaza: Unde e celalalt capac ca altfel nu pot sa-l anulez dacă nu il scanez din nou!!!???
A trebuit sa-l sune din nou pe coleg. Si asa am ajuns la furtun. Cum bănuisem trebuia trecut la cantitate 3 si nu 4.5 cum era pe bon. Normal ca l-a sunat pe coleg. In clipa aceea 3 lucrători alergau după problemele mele. Si asta simultan. Coada deja atinsese 10 persoane. Mergeau doar doua case. Dar nu ne oprim aici. Intre timp apare cel cu șurubelnița si spune ca nu exista asa un produs la ei si ca nu e al lor. Probabil ca l-am adus eu de acasă!!!???? In concluzie am renunțat la ea.
Aveam toate produsele acum scanate si in regula. Plătesc cu cardul. Si in clipa in care apare bonul de la POS se blochează casa. Si asa rămâne in 5 minute. Toti sefii s-au perindat in încercarea lor de a o debloca. Soluția finala a fost sa scrie "cash" pe bonul meu de POS si sa ma lase sa plec in zumzetul amenințător al celor 30 de persoane de la rand. Plec si aud din partea casierei : " Mai aprindeți si dvs o lumânare pe la biserica!"
Ajung acasa epuizat si  controlez sufa : Avea un carlig lipsa.
Oare astea toate sunt ghinion sau la noi toate lucrurile făcute de mântuiala se răzbuna. Si daca tu esti cel care trebuie sa le descurci pe toate atunci chiar e GHINION.

Mici observatii :
- serviciul 112 este si pentru polițiștii care nu vor sa se bage peste beizadele;
- sa încerci sa vinzi pachet minoritar Petrom pe criza fara sa se îmbogățească un băiat destept e sortit eșecului;
- Ghicitoare: daca lui DIP (fost ministru) trebuie sa i se confiste un milion de euro din avere, atunci cat trebuie confiscat primului ministru din perioada respectiva ( adica Bombo);
- dl Soric daca nu filosofa despre onestitatea camatarilor era si acum sef la politie si fara 300.000 ron pe faras;

Nu stiu cum sa apreciez prestația celor de la EURONEWS. Imediat dupa atentatul de la OSLO au luat interviu la trei membrii ai tineretului laburist care fuseseră pe insula si scăpaseră. Primul era un norvegian ( Hussein de origine maghrebiana ) care intrase in partid de 6 luni si care a fost si ranit. Au urmat un cuplu de doua fete : prima de origine africana si a doua de origine indiana. Si asat a fost tot. QED!
Nu stiu care sunt mai periculosi : Oamenii care mor pentru o idee sau cei care nu mai au nici o idee si copiaza de la altii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu