Totalul afișărilor de pagină

marți, 20 martie 2012

Avatar!

Acum mai bine de o luna am scris un articol despre unele "milestone" din viata mea "of viata mea...pe muzica". De fapt erau trei. Si ieri am primit pe Facebook un mesaj de la 1/3 din articol. Vadit mirat am crezut ca cineva vrea sa ma ironizeze sub masca unui avatar de pe FB. Textul era insa plin de decenta si de umor. OUPS mi-am zis. Ceva nu se leaga. Pai aceste cuvinte nu reflectau in mintea mea (de fapt si in postarea mea) adevarata personalitate a "adrisantului". Si chiar m-am gandit cat de usor este sa scrii despre ceva ce nu cunosti si cat de usor poti cadea prada unor informatii culese de aiurea si intrate deja in "urban legends".
Si am mai constatat ca de fapt lumea traieste prin Avataruri. Si greu poti deslusi esenta si personalitatea cuiva. Si in viata reala si in viata virtuala purtam masti. Si ne alegem imaginea care poate ne reprezinta cel mai bine si nu pe adevaratul "EU".
Zeci de anunturi cu : "Barbat inalt, bine facut, intelectual, cu simtul umorului, cu situatie materiala buna in cautarea jumatatii". De fapt un burtos si un chelios cu ochelari incerca si el sa-si umple timpul pe Internet sau poate sa agate si el o prospatura.
Sau :" Tanara superba, 90-60-90, studii superioare lipsita de prejudecati si inhibiții caut jumatatea" Sa nu mai comentez si aici!
Sau ce scriu eu pe blog. Poate cineva isi inchipuie ca duc o viata pioasa si ca sunt un sfant .... chiar la volan. ...NU PREA!
Oare ne este rusine cu ceea ce suntem? Visam ca sa ne putem transfera spiritul in niste Avataruri virtuale.
De fapt aici este tot secretul! Si se pare ca nimeni nu l-a inteles.
De fapt ne nastem ca sa invatam sa murim! Si de fapt viata este un curs de transformare intr-o alta forma de existenta. Dar nu tinem seama de asa ceva. Pur si simplu visam la un Avatar acum, cand de fapt existenta actuala ne modeleaza starea ulterioara. Daca facem bine si binele ne ghideaza existenta putem spera intr-o transformare fericita. Daca pacatul si maleficul ne ghideaza existenta atunci sigur ca nu vom progresa ci chiar regresa.
Viata este facuta si din bine si din rau. Care sunt intr-o continua transformare. Si noi suntem parte din acest proces. Nu toata lumea poate fi buna. Nu toata lumea poate fi buna tot timpul.
Dar macar putem incerca.
Si in loc sa ne "coafam" si "machiem" existenta si in viata reala si in cea virtuala prin diversi Avatari mai bine sa fim noi insine si daca se poate un pic mai buni.
Asa ca hai sa ne cunoastem mai bine pe noi insine si dupa aceea sa-i cunoastem cu adevarat si pe ceilalti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu