Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 28 martie 2012

Magazinul de vise 2!

Ieri am primit un mail care imi pare genial.
Il reproduc:


"Dr. George Andrey
Global Head of ING / Cercetare de securitate



Dragul meu prieten,



Numele meu este Dr. George Andrei, UBS Investment Bank Global Head of Equitie / cercetare în domeniul securitatii, am decis sa caute o confidentiale de cooperare cu tine în executarea de afacere descris aici, în temeiul nostru, atât pentru beneficiul reciproc si i speri va pastra un secret de top, din cauza naturii tranzactiei, în cursul auditului nostru bancar ani, am descoperit un fond de nerevendicate / abandonat, suma totala de lire 15.000,000.00 RON (cincisprezece milioane de lire sterline britanica), într-un cont care face parte din unul dintre clientii nostri straini (Late Domnul Terry Ryan), un american, care a pierdut, din pacate, viata de familie si, în Zborul United Airlines 93, care sa prabusit în Pennsylvania de sud-vest, în 11 septembrie 2001.


Acum, banca noastra a fost de asteptare pentru oricare dintre rudele sa vina-va pentru a pretinde, dar nimeni nu a facut asta. Eu personal a cazut în localizarea oricare dintre rudele pentru (4) de patru ani acum, am cauta consimtamântul dumneavoastra sincer sa va prezentam ca o ruda / Va Beneficiar pentru a decedat, astfel încât veniturile din acest cont în valoare de {GBP £ 15 milioane de Lire sterline britanice} poate fi platit pentru tine, care ne vor împartasi în raport aceste procente, 60% pentru mine si 40% pentru tine.


Te-am ales din cauza localizarea geografica a tarii dvs. si adresa dvs. de la un director de afaceri aici, în Londra, Camera de Comert, tot ce am nevoie de la tine este sincer co-operare, onestitate si încredere confidentialitate tot posibilul pentru a ne permite efectuarea cu succes aceasta tranzactie. Eu va asigur ca aceasta tranzactie va fi executat în cadrul unui aranjament legitim care va protejeaza de orice încalcare a legii, atât în ??tara dumneavoastra si aici, în Londra, o data pe fond este transferata în contul dvs. bancar. La examinarea si acceptarea de aceasta oferta, va rugam sa continuati imediat si trimite-mi urmatoarele informatii.


-Numele complet,
-Adresa dvs. de contact si
-Numarul dumneavoastra directa de telefon mobil.
-Ta Data nasterii


Aceste informatii vor permite-mi sa încarcati datele în baza de date mostenire UBS in banca noastra de aici, la Londra, pentru a reflecta în sistemul de reteaua bancii ca sunteti beneficiarul numit ruda / va din acest fond si eu va va îndruma cu privire la modul de a deschide comunicarea cu banca si de a face cererile de transfer ulterior al fondului pentru a va, va rugam sa retineti ca avem câteva zile pentru a efectua aceasta afacere, raspunsul dumneavoastra fel rapida va fi extrem de apreciat, pentru mai multe detalii despre afacere treansaction.


Multumindu-va în anticiparea de raspunsul dumneavoastra prompt.


Salutari,



Dr. George Andrey
Global Head of ING / Cercetare de securitate

Spune-privat: +447035900748"

Iata adresa de email de pe care a fost trimis : Dr. George Andrey <georgeandrey1945@gmail.com>

Asa ceva este un mail imbecil. Si nu stiu cine "pune botul" la asa ceva. Dar ele circula totusi cu o periodicitate din ce in ce mai mare. Traducerea cu google translate este si ea cel putin hazlie. La fel si "LATE"= raposatul milionar. La fel si titulatura lu' dom' doctor. Ba e de la ING, ba e de la UBS. Noroc ca are adresa de gmail.

O sansa unica, cred eu.
Sa profit oare de ea? Ce ma sfatuiti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu