Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 martie 2012

Bucharest by night 2 !

Azi noapte am redescoperit orasul noaptea. Nici nu va dati seama ce inseamna sa parcurgi cu masina orasul noaptea. Lejer si distantele sunt parcurse cu mare rapiditate in conditiile in care circuli legal. De fapt este un oras al taximetristilor. Peste 80 % din masinile din trafic sunt TAXI. Si sunt prezente oriunde este urma de distractie.
Am plecat de acasa si in 15  minute am ajuns la Sfantul Gheorghe. Remarcabil. Ziua parcurg distanta in aproape o ora. Lumea dormea si am remarcat ca lumea vine cu masina de serviciu acasa. Normal ati zice! OARE? Parcarile erau pline de dube de transport si am vazut si un TIR adus in parcare. Pai e corect? De ce sa fie discriminati soferii de pe buldozere sau excavatoare. Ei de ce sa vina fara masinuta de la munca? Ar trebui reglementata putin parcarea la domiciliu !!!! Zic si eu.
Ajunsi in centru am revazut pe managerii privati de parcari. Nu au somn si lucreaza 24/7. Un burtos slinos urla la unul cu masina si atitudine ca el e jupan acolo dupa ora 22.00 . Si ca da UE oricui nu ii convine. E parcarea lui. Tot acolo am sesizat un asistent de parcare care era pe role. Da pe role! Sa nu rateze nici un client. 
Grupuri de tineri se scurgeau spre cluburi si baruri.
Noi am mers sa ne cautam MOJO. Si se pare ca l-am gasit in centrul vechi. Intrare 10 Ron si stampila pe mana. Ce vanzoleala in centrul vechi! Parca toata lumea avea intalnire acolo. Si de abia a venit caldura.
Clubul este pe trei nivele. La subsol (asa cum erau multe pivnite de case boieresti) incapeau peste 200 de oameni. Eu am cam stricat media de varsta. Varful clopotului lui Gauss era pe la 20 de ani. Ma simteam ca un evadat din Jurasic. Mai erau cativa de varsta mea ancorati intr-o sticla de bere si pufaind la o tigara. Niste palide replici a ce ar trebui sa fie o pasare de prada nocturna. Un fel de sugative care au esuat prin viata de noapte bucuresteana. 
Am fost sincer uimit de trupa localului.
Un sincer bravo!
Mai jos va pun la dispozitie un test cu cele mai la moda doua smartphone.
Proba video!
Primul clip este realizat cu un IPhone 4S.
Al doilea este realizat cu un Samsung Galaxy 2.
Judecati si voi care e mai bun!!!!



Muzica buna, atmosfera frumoasa.
Dar mult prea mult fum de tigara. Mult prea mult.
Acum la aproape 12 ore ma simt ca un produs alterat afumat bun de consum cu E-uri!
Fetele aveau langa ele fie un cocktail sau aspirau dintr-o sticla de bere. De preferat la 0.7l. Si lipaiau la ea doar doau minute. Dupa care intrau in cavitatie! Si in mana cealalta era tigara. O tigara!
Daca fumatul chiar ar fi interzis, atunci Bucurestiul ar ramane fara restaurante, cluburi si baruri. Numai nefumator sa nu fi !
Dar highlight-ul serii a fost congresul Academiei de bone. Un grup de 7 bone filipineze serbau trecerea la ora de vara. Cred ca este ziua lor libera pe luna (sau mai bine zis noaptea lor libera). Si o traiau la maxim. Un fel de hard-core in club. Mama si ce le mai placea. Parca copiii de care aveau grija le stimulau fantezia. Erau jumulite de romanasii nostri in orice pozitie. Si erau deja manga. Stau linistit caci stiu ca vom avea spor demografic in curand. Viitorii Gheorghe vor avea pielea usor galbena si ochii usor migdalati. Si vor avea bone romance. In concluzie am importat niste bombe sexuale cu efect intarziat. Efect sau in casa copilului sau prin cluburi. Oriunde exista solicitare, cred eu!
Asa am serbat si eu ora de vara.
In Bucuresti mai exista MOJO si mai exista si viata dupa serviciu.
Nici nu trebuie cautat prea mult pentru a le gasi.
ENJOY!!!!
La intoarcere pe Sos Fundeni la ora 4.00 AM erau cateva masini la o vulcanizare (toate rampele pline) care schimbau cauciucurile de iarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu