Totalul afișărilor de pagină

joi, 25 iulie 2013

Moldova day 1 partea a IIa

Pe seara am ajuns in Malini, mai exact in Poiana Marului. La o frumoasa vila din lemn (bustean) pe malul apei. Singura problema a fost ca era pe ......celalalt mal al apei!!! Si ca nu exista nici un pod !!!!! Asa ca am trecut cu masina prin vad! Tocami ce se anuntase pericol de inundatii. Si la evenimentele mele cu masina! Asa ca mi-am acceptat soarta mioritic.
Cabana avea 3 dormitoare sus cu o baie :( !!! si living, bucatarie si alta baie jos. Pretul a fost acceptabil mmrrrr si terasa si gratarul OK!
 Asa arata drumul de acces spre cabana. Nu va uitati dupa pod. Este unul la 20 km in aval!!!!
 Si era sa uit de zapada din iulie pe drumul spre schitul Sihla. Aici este o poveste foarte frumoasa.
Ea si El. Iubesc Divinitatea ! Amandoi. Fac o nunta formala. Si. Devin amandoi oameni ai Bisericii. Vin tatarii si ard manastirea ei. El afla si o cauta. Si o cauta. Ea de fapt scapase si impreuna cu Stareta pun bazele unui nou asezamant monahal.........Mai bine mergeti si voi la Sihla si aflati povestea de la fata locului. Merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu