Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 27 iulie 2013

Zimbrii din Hateg

La intoarcerea de la Sarmizegetusa Regia am hotarat ca fie drumul cat de rau o voi lua spre Calan prin Ocolisu Mic. Zis si facut. In Ludestii de jos in centru am luat-o la stanga.
Si bine am facut!!!!
Un minunat drum te plimba prin dealurile din zona Hateg. Soseaua foarte buna. Si se scurteaza drumul cu 60 km. Am ajuns la Hateg foarte repede. Ne era foame si am cautat sa mancam. In centru am nimerit la un pub. Nu aveam asteptari foarte mari. Dar si ce am gasit m-a dezumflat. Mancare proasta si scumpa!!!!!
Asa ca am plecat la zimbrarie.
Una din cele 3 existente in Romania:
Hateg;
Bucsani - Dambovita
Vanatori - Neamt
La zimbrarie se nascuse un pui. O zimbrisoara nascuta de Rusalii. Si denumita Rosalina.
Am fost putin dezamagit de locatie. Mica si inghesuita. Cu toate ca oamenii de acolo cu care am stat de vorba erau oameni de nadejde.
Si cand te gandesti ca codrii Romaniei erau plini de zimbri si de bouri.
Acum ii avem pe cei din Polonia sa ne tina de urat!
Programul este pana la ora 20.00 si nu cum este pe Internet pana la 17.30
Si pretul biletelor este mai mare in realitate. Dar ne-au luat banii doar pentru adulti. Merci!
Am cumparat magnetel in schimb.
Padurea este frumoasa, tarcul animalelor mi s-a parut mic.
O experienta interesanta mai ales pentru copiii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu