Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 iulie 2013

Moldova Day 1- Poze

Am plecat la ora 7 din Bucuresti. Am mers spre Urziceni - Buzau - Focsani pana unde se separa drumul de Iasi. Drumul foarte bun!!!! Ceva radare!!!! Atentie!
Si pe la pranz am ajuns la Targu Neamt.
Unde am vizitat Cetatea si apoi Casa lui Creanga de la Humulesti.
A urmat masa de pranz la o pensiune in Agapia.
Super bine!!!!! Civilizat, pret decent, mancare buna, serviciu de calitate!
Ce sa iti mai doresti?!
Am facut apoi un traseu astfel:
Varatec , Agapia.
Pe un drum forestier foarte bun am mers pana la Schitul Sihla, dupa care amn fost la Secu si la Sihastria.
Apoi a urmat Manastirea Neamt si ne-am retras spre Malini in apropiere de Falticeni.
Asta a fost ziua 1!



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu