Totalul afișărilor de pagină

joi, 25 iulie 2013

Radacini

Ajungi la un moment in viata in care esti in pozitia sa fi parinte. Si sa trebuiasca sa repeti calatorii pe care le-ai facut cu ceva timp in urma. Diferenta majora este ca de data asta nu mai esti tu copilul ci parintele.
Eu sunt la a treia tura de calatorii. Prima a fost cea din copilarie. Cand am vazut si nu prea am inteles. A urmat cea din tinerete, cand vedeai si intelegeai partial. Poate pentru ca nu stiai unde sa te uiti. La a treia tura esti deja matur si chiar si parinte. Si trebuie sa-i explici copilului ceea ce tu ca si copil nu ai putut intelege.
Dupa periplul moldav am hotarat sa-mi  scot familia sa ne vedem radacinile. Dace sau Romane. Sau Daco-Romane.
Asa ca tara Hategului si Muntii Orastiei si Godeanu sunt alegerea perfecta.
Un alt week-end pe fuga. 1400 de km. Am vazut:
Targul Jiu, Mansatirea Lainici, Defileul Jiului, Sarmizegetusa Regia (cea daca), Zimbraria de la hateg, Manastirea Prislop, Sarmizegetusa Regia (cea romana) , Biserica din Densus si castelul Huniazilor!
Am descoperit un nou drum de acces spre Gradistea de munte din Calan si ne-am bucurat de frumusetile zonei. Am stat in Hateg si acolo am tot misunat.
Ne-am cautat radacinile.
Si sa vedeti ce am descoperit.
Urmeaza iarasi poze si ceva vorbe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu