Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 martie 2015

Romanul verde !

Martea si joia, salam cu soia. Asa era o vorba pe vremea lui Nea Nicu.  Pentru mine nu inseamna decat ca sunt zilele in care merg cu Andrei la antrenamentele de karate. Si asa am de stat o ora cu un grup de parinti timp in care abordam diverse subiecte. Grupul parintilor e si el impartit in doua. Un grup de 6-7 tati si un grup de 8-9 mamici. Si fiecare grup e cu subiectele propri.
Aseara a fost un subiect fierbinte. UNGURII! Si au fost abordari de la cele mai moderate (ale mele) pana la cele mai vehemente. Unul din tatii din grup are o parere de nezdruncinat. Este un adevarat roman verde. Sursa tuturor relelor este de la maghiari. Punct si fara comentarii. Cum stiu ca este bun prieten cu mama unui alt coleg de karate l-am amenintat ca voi dezvalui punctul lui de vedere, tinand cont de faptul ca o cheama Erzsebet. Nici nu am terminat bine de zis ca respectiva a aparut. Cine a salutat-o cu zambetul cel mai larg posibil si cat mai mieros posibil.....???!!!
Un alt parinte nu s-a putut abtine si a chemat-o la masa noastra pentru a-i impartasi elanul nationalist al cunoscutului.
Femeia a ras si a spus ca nu este pe deplin adevarat, ea fiind pe jumatate si sarboaica.
Asta ca sa nu mai zic nimic de respectivul tata, a zambit misterios femeia.
Prins la inghesuiala a recunoscut ca mama lui este ..........unguroaica!!!
Asta da rasturnare de situatie.
Asa ca cine sunt eu sa ma consider un roman verde?
Cred ca de la Bucuresti lucrurile se vad complet diferit fata de realitate.
Imi cer scuze de la Horia, Closca si Crisan cat si de la Avram Iancu. Poate si de la IP si TRAZNEA!
In 2015 cred ca lucrurile ar trebui vazute altfel. Complet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu