Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 25 martie 2015

Renoir de Slatina !

Am o admiratie pentru cei care lasa ca o parte din banii jegmaniti din bugetul Romaniei sa se intoarca in achizitie de opere de arta.
Mai ieri il admiram pe Adrian Nastase pentru ca dintre miliardele de euro jegmanite a gasit cu cuviinta sa cumpere si opere de arta. Am zis : Un Mecena al coruptiei mafiote. Si asta era intr-o vreme in care DNA nu reusise sa ucida PNA si sa fie asa mare si puternic.
Iata ca astazi revine in actualitate un alt iubitor de arta si de politiciene de pe CENTURA POLITICII transformata in jurnalista. Un oltean focos! Adevarat urmas al romanilor ! Aur si Arta!
Cand am auzit de un tablou de Renoir mi-am zis ca asta merita investigat. Si asa am cautat poza tabloului "Femme Nue Couchee" de Renoir. Ce am gasit in presa din Romania ca imagine m-a uimit prin lipsa de profesionalism al jurnalistilor care cu copy/paste unul de la altul au promovat o imagine gresita a tabloului. Sunt oripilat.
Iata pe siteul oficial al artistului cum arata adevaratul tablou:
http://www.pierre-auguste-renoir.org/335806/Femme-Nue-Couchee-large.jpg
Si uitati-va ce au publicat incultii. Cautati pe net sa va ingroziti. http://www.evz.ro/exclusiv-cum-arata-tabloul-inscriptionat-renoir-ascuns-in-seif-care-ar-fi-al-lui-darius-valcov.html
A mai aparut in discutie si un tablou de Jean Cocteau. Facand legatura cu Adrian Nastase am cautat si eu prezumtivul tablou.
Ceea ce am gasit m-a lasat fara replica.
Imaginea nu o pot publica pe blogul meu ( ma citesc aproape toti parintii mei) asa ca va dau link-ul:
http://www.artvalue.com/photos/auction/0/44/44272/cocteau-jean-1889-1963-france-deux-hommes-s-allongeant-2054932-500-500-2054932.jpg
Sa iubiti arta bine!
Poate nu ca in tabloul lui Cocteau!
Si coruptiilor din Romania le urez multa  inspiratie prin inchisoare la vederea acestui tablou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu