Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 martie 2015

The Seeker la 4 ani !

Am fost intrebat de un sefulet cu MBA de la o firma faimoasa pentru care am facut o lucrare ce caut eu in viata.  Si eu am spus : ECHILIBRUL!
Asa ca el a pus mana pe o hartie si un creion si a desenat un sistem ortogonal de axe. Si m-a intrebat pe unde ar fi echilibrul meu. Si eu am desenat un punct in origine. Pentru ca originea este punctul perfect de echilibru. Pentru unii originea poate insemna un mare ZERO. De fapt poate insemna exact ca in crestinism : " eu sunt alfa si omega". "Eu sunt Alfa si Omega, Cel dintai si Cel de pe urma, inceputul si Sfarsitul. Fericiti cei care spala vesmintele lor ca sa aiba stapanire peste pomul vietii si prin porti sa intre in cetate! Afara cainii si vrajitorii si desfranatii si ucigasii si inchinatorii la idoli si toti cei care lucreaza si iubesc minciuna!"
Si acum sa va spun de ce am ajuns sa imi numesc blogul "The Seeker". Pentru ca sunt intr-o permanenta cautare a sinelui. Si mai nou sunt in cautarea echilibrului in viata.
Asta ar insemna pentru mine THE SEEKER. Cautatorul din launtrul meu cat si din afara mea. Imi explorez micul univers dar si marele univers. Nu stiu ce succes am, dar eu sunt inca in cautare. Cu toate ca am gasit multe in drumul meu: DRAGOSTE, DUMNEZEU, sa fiu SOT, sa fiu TATA, sa fiu inginer..,tot mai am multe de cautat si explorat.
ECHILIBRUL= AEQUUS + LIBRIS, adica balanta egala. Balanta poate fi egala daca ce este in cupa din dreapta este si in cupa din stanga sau nu este nimic in fiecare cupa. Si aici revenind la fizica tin sa va reamintesc teorema lucrului mecanic. Adica nu conteaza drumul parcurs ci doar pozitia initiala si cea finala a corpului. Echilibrul inseamna sa te poti dedica in egala masura si profesiei si familiei si pasiunilor tale asa incat sa nu te lasi devorat de una din ele in defavoarea celorlalte.
Tot un fel de echilibru este si Equinox-ul. Tot din latina AEQUUS+NOX. Adica noapte egala.
Asa ca am descoperit si eu ca un paradox ca eu mi-am lansat blogul exact de equinox. Ce cautare mai buna a echilibrului decat plecand la drum de ziua echilibrului de primavara cand totul renaste. Un fel de o renastere spirituala a mea.
Asa ca The Seeker a inceput sa creasca odata cu mine. Si iata ca suntem impreuna de 4 ani. Si scriu despre ce imi trece prin cap. Poate ca scriu prea mult despre politica dar citez din nou : "Afara cainii si vrajitorii si desfranatii si ucigasii si inchinatorii la idoli si toti cei care lucreaza si iubesc minciuna!:
Daca asa este scris in Apocalipsa Sfantului Ioan Evanghelistul atunci poate aceste cuvinte or avea o insemnatate.
Nu am devenit mai bogat de pe urma blogului. Nu am devenit mai faimos de pe urma blogului.
Dar mi-am gasit un refugiu spiritual in blog. Este un fel de sanctuar al meu in care reusesc sa zugravesc calatoria prin viata.
Blogul meu se mai vrea un jurnal de calatorie prin viata pentru Andrei, cand va iubi sa citeasca neconditionat si va vrea sa ma descopere cu adevarat. Pentru ca, teoretic, blogul meu va putea ramane atata timp cat va exista Google. Si eu cred ca deja Google a intrat in eternitate si va ajunge sa ne controleze vietile si sa ne cunoasca mai bine decat ne cunoastem noi insine.
Pentru cei care au poposit macar odata pe blogul meu si au avut rabdare sa citeasca pana la capat un articol le mutumesc.
Sa cititi bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu