Totalul afișărilor de pagină

duminică, 17 noiembrie 2013

Andrei si inotul

Andrei nu face numai karate. Mai practica si alte sporturi.
Cum ar fi inotul.
Din pacate eu nu am putut fi un bun instructor pentru Andrei. Poate si datorita legaturii sufletesti dintre noi. Nu pot avea fermitatea unui strain.
Si mai ales ca eu am invatat sa inot prin metoda imersiunii.
Era anul 1971 si se intampla la piscina hotelului Cozia. Unde la un moment dat  m-am trezit singur in apa. Si a trebuit sa ma descurc. Dar atunci nu erau instructori de inot pe toate drumurile.
Cautand si tot cautand, am gasit instructorul ideal chiar la o azvârlitura de bat.
Se numeste Daniel si impreuna cu jumatatea lui invata tainele inotului o multime de pusti de prin Fundeni si nu numai.
Bazinul este marisor si apa OK.
Rezultatele pentru mine sunt incurajatoare.
Daca la karate nu simt instinctul de killer, la inot chiar consider ca exista un mare potential. Chiar de campion.
Iata unde puteti urmari un fragment din cum se mişca Andrei.
http://youtu.be/-_5XCZlbPkY

Multumesc Daniel Popescu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu