Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Evolutie si Creatie!

Poti crede in acelasi timp si in Evolutie si in Creatie???
Eu unul personal cred in ambele. Cu o linie foarte fina de demarcatie.
Am vazut un alt documentar (o sa ajung sa scriu cronici de documenatre, sau poate documentare for dummyes) in care ne era povestita istoria genetica a omului.
In concluzie suntem niste mutanti, singurii supravietuitori de la inceputul timpului , asta vorbind pe linie genetica.
Si coborand in timp, tot pe linie genetica o serie de mari mutatii gentice ne-au ajutat sa supravietuim.
Sa o luam invers.
Eram niste organisme care traiam in apa. Sau mai bine zis in supa primordiala. Am ajuns la un moment dat sa fim ruda si cu Buretele de Mare. Salut BOB SPONGE SQUARE PANTS!!!
Am evoluat intr-un animal marin mediu. Care la un moment dat si-a gasit un pradator natural. Si a fost fortat sa se retraga spre mal unde apa era mica si nu mai putea fi vanat. Din pacate aici hrana era putina si oxigenul din apa si mai putin. Asa ca drumul spre supravietuire ducea spre uscat. Si inexplicabil am devenit animale terestre.
Terestru fiind acum ne inmulteam prin oua. Dar si aici ne-am gasit pradatori naturali care ne mancau ouale. A fost nevoie de o alta mutatie inexplicabila pentru a supravietui. Am devenit mamifere si am inceput sa nastem pui vii pe care sa ii crestem si sa ii protejam si sa ii invatam.
Am ajuns sa fim conteporani cu dinozaurii. Si pentru a ne adapta a urmat o noua mutatie. Am devenit mici soricei de camp. Dar ne-am dezvoltat simturile cu mult peste celelalte specii. Si asa dupa impactul asteroidului care a dus la extinctia dinozaurilor noi eram pregatiti pentru supravietuire. Mici, traind in sol si cu simturi super evoluate.
O noua mutatie ne astepta. Si asta s-a datorat imputinarii mancarii la nivelul solului. Pentru a ne hrănii a trebuit sa devenim bipezi. Si incet incet ne-am dezvoltat in asa maniera creierul incat am ajuns sa fim pradatorul suprem al planetei.
Toate bune si evolutioniste pana acum.
Insa toate mutatiile suferite de-a lungul timpului nu au o explicatie stiintifica referitoare la mecanismul prin care s-a realizat mutatia.
Si de aici intervine frumusetea CREATIEI!!!
Intuibila dar nedemonstrabila cu armele stiintei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu