Totalul afișărilor de pagină

duminică, 24 noiembrie 2013

Black Friday 2013

Parca asa nebunie ca anul acesta nu am mai vazut.
Balck Friday =  inca un import de peste ocean a ceea ce este mai decadent si imoral in ziua de astazi. Si nu in ultimul rand o himera ambalata in gest filantropic. Aceasta zi ( care ar trebui sa fie vinerea de dupa Ziua Recunostiintei, adica ultima vineri din luna noiembrie) este parca copilul Haloween-ului si a Sfantului Valentin.
Are caracteristicile ambilor parinti. De la Haloween a luat Black si nebunia si frenezia, iar de la Sfantul Valentin a luat dragostea pentru cumparaturi si cheltuit banii aiurea.
Anul acesta am urmarit si eu cu atentie fenomenul. Si am avut ocazia sa vad pe seara si niste magazine intesate de cumparatori si cozi aproape ca pe vremea lui Nea Nicu.
Sa stabilim clar niste lucruri:
VANZATORII NU AU IESIT IN PIERDERE!!!
Poate nu au castigat pe fiecare produs in parte cat isi doreau, dar pe intreg stocul au iesit pe profit. Poate nu mare, dar au scapat de marfa pe care nu o vindeau si o tineau in depozit.
Si oferta a fost focusata doar pe anumite produse. Nu tot ce au pe in magazine a fost redus. Si de fapt reducerea se referea la niste preturi de lista care in ultimele doua saptamani au crescut fata de preturile preacticate mai inainte. Adica scumpim putintel si apoi reducem putintel.
Incepand cu ora 11 deja pe internet la o groaza de produse scria : STOC EPUIZAT. Si asta chiar si la masini. Chiar si la Mercedes de peste 50.000 euro.
Am vazut o frenezie a cumparaturilor!
Am vazut iarasi chilipirgii in transa.
Am vazut oameni chinuindu-se cu combine frigorifice incercand  sa le tareasca spre masina aidoma unor catei cu fleici de carne furate de la macelarie. Am vazut doamne destul de trecute cu televizoare cu diagonala mare mandre nevoie mare. Am vazut copii tremurand langa "device-ul" dorit.
CRIZA A TRECUT!!!
Oare?
Suntem o natie usor manipulabila si avida de un trai mai bun.
Pentru asta sacrificam si bruma de intelepciune pe care o avem.
Suntem perfect incadrati in deviza : TRAIESTE-TI CLIPA!
Cu orice pret.
Propun ca de la anul sa fie zi libera nelucratoare BLACK FRIDAY!
Si bugetarii sa aiba un discount suplimentar la achizitia de produse electro-casnice.
La fel si pensionarii.
Ca doar ei sunt motorul economiei!
Si de ce nu sa fie un BLACK FRIDAY in fiecare luna?
Asta da idee!
Se aude domnu PM (VVP)?
Sigur o sa iasa ceva voturi din asta. Si doar este an de alegeri prezidentiale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu