Totalul afișărilor de pagină

vineri, 29 noiembrie 2013

Iesirea din Ipocrizie

Ani de-a randul nu am simit decat IPOCRIZIE!
Pentru prima data in viata mea aud si eu pe cineva spunand lucrurilor pe nume.
Al treilea mare obiectiv national este reintregirea Romaniei!!!
Foarte frumos!!!
Multa lume a acuzat si acuza Romania de comportament duplicitar si de o oarecare neseriozitate.
Acum vad mareti analisti vorbind despre  " ROMANIA = copilul problema al Europei".
Nu mai inteleg nimic.
Adica sa asteptam in tacere si eventual in genunchi sa ne roage rusofonii din Basarabia sa ne unim cu ei.
Sa nu se supere Maica Rusia.
Sa nu se supere Europa.
Si ce daca.
Momentul a fost ales, zic eu, de minune. Chiar inainte de summitul de la Vilnus. Sa nu zica nimeni ca nu stia ce are in "gusa" Romania. Si sa nu mai zica nimeni ca avem agende ascunse. NU! Obietivul national al Romaniei este reintregirea tarii. Scurt si la obiect.
Cu cartile pe masa sa vorbim de la egal la egal. Asta este punctul de vedere al Romaniei. Asta este dorinta ei. Si acum nu mai este una secreta. Este publica. Prin cea mai votata voce a ei.
Dupa ce am dat burse la mii de studenti. Dupa ce am dat ajutoare finaciare si logistice ani de zile, acum a venit momentul sa spunem ce vrem noi cu adevarat.
Care este diferenta dintre a dori ceva, a spune si a actiona ca atare si a face si a nu spune. Nu cumva este vorba de ipocrizie. Sau se numeste diplomatie?
Mare nevoie are Romania de a spune lucrurilor pe nume. In orice domeniu. Si de a fi mandri de a fi romani.
Acest prim mare pas eu il salut. Mai ales ca este inainte de 1 decembrie.
Nu suntem un neam de slugi. Nu suntem un neam de  handicapapti.
Daca unii compatrioti aleg sa traiasca putin mai bine prin UK sau prin alta parte din Europa asta este. Dar o fac din neputinta guvernantilor de a imbunatati nivelul de trai.
Oare de ce Stefan cel Mare si-a construit aproape toate cetatiile pe Nistru? De ce? A stiut el cu 500 de ani in avans de unde vine pericolul?
Eu vreau sa vizitez cetatile lui Stefan fara sa am nevoie sa trec printr-o granita.
Aste este pohta ce o pohtesc!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu