Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 20 noiembrie 2013

Intelepciune !

Vine sezonul cumparaturilor si ma tot gandesc ce mi-as dori?
Si am ajuns la concluzia ca as vrea sa am ceva intelepciune.
Cautand pe internet am dat peste vorbele lui Dalai Lama despre ințelepciune si simt nevoia sa le dau si eu mai departe:
"Omul isi sacrifica tineretea alergand dupa bani. Apoi isi cheltuieste toti banii incercand sa-si recupereze sanatatea pierduta. Devine asa de anxios si stresat gandindu-se la viitor incat nu isi savureaza prezentul.
Rezultatul consta in trairea vietii nici in prezent nici in viitor.
Asta il face sa traiasca necrezand ca o sa moara si va muri fara sa fi trait cu adevarat. "

Fata de aceste cuvinte de adanca intelepciune imi dau seama ca si eu nu fac decat sa intru in acelasi sablon.
Mi-am mancat santatea incercand sa castig bani. Acum incerc sa-mi repar sanatatea cheltuind bani.
Ma gandesc destul de stresat la viitor si nu prea imi traiesc prezentul.

Totusi stiu ca moartea este inevitabila.
Sper sa nu ajung si la concluzia ca de fapt nici macar nu am trăit cu adevarat.

Asa ca nu mai vreau Intelepciune.
Este mult prea deprimanta.

Nu mai vreu NIMIC!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu