Totalul afișărilor de pagină

vineri, 8 noiembrie 2013

Limbajul fara perdea

Am tot reflectat la limbajul din filmul Pozitia Copilului. Si am ajuns la concluzia ca acest mod (vulgar) reprezinta pentru unii un mod de viata .
Lumea injura. Mai mult sau mai putin. Cu voce tare sau doar in gand.
Si m-am gandit de ce?
Pur si simplu oamenii care injura si vorbesc vulgar cred ca sunt sinceri. Pentru ei vorbirea vulgara este raiul pe pamant.
Daca oamenii s-au imbracat cu haine, gandurile s-au imbracat si ele cu tot felul de exprimari pretentioase si golite de inteles. Asa poti vorbi la nesfarsit si de fapt sa nu exprimi nimic.
Pe cand cei care vorbesc vulgar de fapt se coboara la nivelul instectelor primare. Un fel de VERBAL BASIC INSTICT.
Cand spun cineva spune : SA TE ........ Sigur isi manifesta o nemultumire si doreste o actiune rapida de refacere a unui echilibru rupt.
Sau cand cineva spune: SA-TI DAU......... Este alt mod de a te penaliza si de a-si arata dezacordul cu punctul tau de vedere.
Totusi nu imi imaginez o actiune imediata in concordanta cu vorbele spuse. De obicei cei care fac apel la astfel de exprimari sigur compenseaza faptele (putine) prin vorbe (multe).
Ma uit in jurul meu si mai toti folosesc cel putin o data pe zi o injuratura sau o expresie licentioasa. Indiferent daca sunt muncitori, ingineri sau patroni.
Asa ca inca o data afirm:
ASTA ESTE ROMANIA IN CARE TRAIM !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu