Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 24 decembrie 2011

CRACIUN FERICIT!

Anul acesta boicotez trendul si nu vreau sa mai folosesc degetul mare pentru SMS si de a da "like" la toata agenda.
Maine voi suna cativa apropiati si atat.
De trimis pe mail nici atat.
Dar cum acesta este locul in care eu ma regasesc in cugetarile mele consider ca aici imi am o mare parte dintre "silent parteners" in a pune intrebari si a gasi raspunsuri.
Cum doar din propriile accesari nu am adunat 4500 de vizualizari banuiesc ca mai exista cineva care ma citeste chiar si din greseala fiind trimis de pe Google.
Cum la comnentarii este "silent" total nu pot decat a banui ca : no news, good news. Daca vroia cineva sa ma injure gasea o modalitate sigur.

Asa ca dragi  tovarasi si pretini

CRACIUN FERICT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu