Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 decembrie 2011

Leru-i Ler

Atat de des folosit in limba romana si totusi fara traducere. Ce poate insemna acest cuvant misterios? LER!!! Iata ca din niste interceptari ilegale de la DNA si niste transcrieri agramate a unor surse sigure si anonine (sa zicem Anonymus) am dat de un fir care ne poate duce la definitia LERULUI.
In primul rand trebuie stabilit ca doua doi utilizatori ai cuvantului. Unul este un functionar public, primar, agent guvernamental sau chiar mai sus si el foloseste doar LER. Mai este micul si marele intreprizator particular si el foloseste LERU.
Iata un fragment: " Am si eu o problema cu un teren dom' Primar. Am pregatit LERU. Ca nu vreau sa raman dator. AAAA. Si de cat LER e vorba. Pai cum am discutat. In RO69 XXXX XXXX 0000 1111 ii virez. Si pentru restul excursia aia de care am discutat. Da, o sa vin cu asistenta. Da, aia ramane acasa cu copilul!
Iata alt fragment: " Am primit. Dar trebuie sa-l impart si jumatate merge la partid. LER pentru partid. Dupa ce intra intra toti banii iei contractul. Ca am mai vazut eu tepari.
Si tot asa in toata tara, indiferent de culoarea sau vechimea in politica.
LERUL se ia de la orice varsta. Si LER se da in orice situatie.
LERUL poate dauna grav sanatatii si poate duce in unel cazuri la petrecerea Sarbatorilor impreuna cu alti necunoscuti in camere mici.
In Romania LERUL este vesnic. Si cei ce dau si cei ce primesc.
LERUI LER!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu