Totalul afișărilor de pagină

marți, 13 decembrie 2011

Scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mosule!

Cand eram mic te cunosteam ca Mos Gerila si nu prea intelegeam ce treaba aveai cu cadourile si de ce trebuia sa le aduci in noaptea de Revelion. Am mai crescut si nu am mai incaput pe genuchii tai si nici mana ta nu a mai stat pe funduletul meu. Am inteles ca de fapt te numeai Mos Craciun dar datorita hainei rosii si a unui vant din est (Счастливого Рождества!) ai ajuns sa fi ateu si sa te numesti Gerila. Apoi am inteles ca de fapt ai fi SANTA si ca reprezinti imaginea unei bauturi facute de un farmacist de peste ocean. Apoi au aparut si renii si Laponia si chiar am aflat de adresa postala si chiar si de http:// si de ftp://.
De aceea iti si scriu pentru ca stiu sigur ca cine trebuie ma va citi si imi va indeplini dorintele.
Cateva cuvinte despre mine.
De un an si un pic am cam inceput sa iubesc gustul mentei frecate. Dar am incercat sa scapt de acest viciu. Am fost si la patru intrevederi. Si nu am avut suficienta experienta in domeniu ca sa pot scapa de dependenta. Asa ca am ramas la frecat menta.
Am fost baiat rau uneori.
Am scris mult pe blog si vrute si nevrute (si cu multe greseli de ortografie- deh sunt si eu inginer sa nu aveti pretentii). Si gandite si negandite. In ultimul timp chiar am inceput sa fluier prin biserica si sa dau cu marama portocalie de pamant.
Am condus masina ca un apucat incercand sa duc copilul la scoala in 20 de minute dimineata cand traficul iti permite asta doar in 30 de minute. Am trecut de cateva ori pe o culoare cu lungimea de unda intre 630 si 670 nanometri, am luat-o putin pe un semn rosu cu o dunga orizontala alba pe mijloc (sper ca nu e grav), am luat fata participantilor la trafic venind de pe linia de tramvai, am facut stanga din dreapta si dreapta din stanga. Si cred ca nu este tot. Am fost intr-un cuvant un adevarat meserias in ale condusului. Pana acum domnii de la AITILOP nu m-au oprit. Dar si cand o vor face...... (sper ca nu exista autosesizare de pe blog)
De mintit nu am mintit anul asta. De inselat nu am inselat pe nimeni. De preacurvit nu am preacurvit. De furat nu am furat pe nimeni. Poate doar ca am descarcat cateva filme de pe net (asta se pune?????). Se spune ca vorbesc cam siktirit si nerespectuos si mai  stiu ca atunci cand sunt la volan la gura mea este uneori ca la usa cortului.
Am fost si menajera si tata si sot si copil si parinte si ginere si bucatar si sofer si instalator si sapator si electrician si vidanjor si turist si receptioner si pacient si multe altele. De fiecare data am incercat sa fac cat mai bine (uneori chiar la extrem) totul chiar si cand eram pacient.
Am descoperit homeopatia si am devenit bun prieten cu trei frati patati.
Dar totusi ce vreau eu?
As vrea un vocher la un psiholg care sa ma suporte. Si un tratament la SPA, mai ales la picioare (eventual cu pestisori -nu pirahnia). Am mai vrea si un telefon de serviciu nou.
As mai vrea sa pot cumpara toate jucariile pe care si le doreste baiatul meu si mai ales sa am loc unde sa le depozitez dupa ce se plictiseste de ele (o zi -doua).
As vrea sa fiu mereu zambitor, proaspat barbierit, binedispus, intelegator, rabdator si cu o vorba frumoasa mereu pe buze.
As vrea sa am timp sa citesc mai mult si sa ma regasesc intr-o legatura cu Divinitatea.
As vrea sa invat mai multe si la randul meu sa invat pe altii.
As vrea sa gasesc o busola care sa-mi arate (nu nordul) ci calea spre fericire si intelepciune.
As vrea sa fiu un tata, sot si copil mai bun.
Este oare prea mult Mosule?

Daca ai vreo idee, nu ezita sa-mi scrii Mosule! Sau sa ma suni! Accept si beep (in retea)!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu