Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 26 octombrie 2011

Am inceput a invata a muri putin

Pentru cine ma urmareste, de ceva timp am cam lipsit. Si asta nu pentru ca sunt in pana de subiecte sau de inspiratie. Din contra. Imi ard degetele de nerabdare in a scrie.
Dar uneori soarta iti rezerva si ceva surprize.
Cum ar fi sa masori timpul numarand picaturile scurse printr-o perfuzie.
Si atunci ai timp sa te gandesti la ce conteaza cu adevarat in viata si ce iti lipseste cel mai mult.
Dragostea apropiatilor, linistea sufleteasca si nu in ultimul rand un fior divin si o intelegere superioara a lucrurilor care te inconjoara.
Am citit intr-o seara pe cand eram "wired" un fragment.
Se numea "Fierul ruginit".
Si spunea ca daca esti incercat ar trebui sa inveti din incercare si ca asta ar trebui sa-ti aduca si un strop de fericire, nu numai necaz.
Asa ca, cu un zambet launtric, astept si zile mai bune.
Pe curand!
Lectia de abia a inceput. Sper sa am parte de multe zile de invatatura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu