Totalul afișărilor de pagină

marți, 4 octombrie 2011

S-a cutremurat pamantul!

Dormeam si visam! Cand se misca patul! Oups imi zic! Sa fie "The Big One"!
A fost doar un soc pe verticala si replicile nu le-am mai simtit. Cu toate astea nu am mai putut dormi.
Sa fie 5 grade zic eu. Si deschid calculatorul. La noi era imposibil sa accesezi : www.infp.ro. Asa ca am apelat la ajutor strain. Am accesat www.emsc-csem.org. Si aici in cateva minute a aprut informatia 5 grade la 150 km. Bun, ce inseamna si tehnica moderna. Afli in nici cateva minute ce te-a lovit. La peste 10 minute a aparut si infromatia pe www.iris.edu . La noi inca nimic. Asa suntem si noi in pas cu lumea! HA HA HA.
Ma gandeam deja cum dl. Marmureanu va aparea non-stop pe la TV si ne va explica ca pentru Vrancea e normal asa ceva. Si ca ALA MARE va veni prin 2040. Dormiti linistiti. Ce conteaza ca placa Pacifica inca nu-si gaseste astamparul si zilnic sunt cutremure de 5 grade prin Honshu si mai pe la toate extremitatile. Noua Zeelanda, Chile, Alaska , Filipine etc. Activitatea seismica a crescut. Afara in octombrie sunt zile de vara. In curand o sa infloreasca a doua oara pomii. Si nervozitatea atinge cote maxime prin lume.
Dar sa lasam expertii sa se pronunte.
Asa de maxim rafinament intelectual incercati si http://ioanistrate.ro .
Ca nici nu stiti ce pierdeti.
Sunt fericit cand se degaja regulat mici energii telurice. Asta ipotetic ne-ar scuti de o miscare violenta cu descarcari masive de energie.
La cum sunt casele in Bucuresti un cutremur ar fi tot ce ne-ar lipsi. Adica unul peste 7 pe scara Richter. Atunci sa te tii.
In martie 1977 avem zece ani. Si nu voi uita ora 21.22. Era un film bulgaresc "Dulce si Amar". Cand am devenit pret de cateva minute un animalut infricosat. Si tot atunci am auzit un zgomot pe care nu il voi uita toata viata. Parca un mostru subpamantean mugea. Si vroia ca toata lumea sa-l auda. Si sa se teama. Caci in astfel de clipe toti banii de pe lumea asta nu te salveaza. Si asta da, poate fi o justitie divina.
Locuiam nu departe de intersectia Lizeanu cu Stefan cel Mare. Si m-am dus cu o cunostinta mai mare sa vad blocul daramat. Inca iesea praf din el si se mai auzea un zgomot surd de armatura suprasolicitata care se tot intindea spre rupere.
Tot atunci am vazut OAMENI adevarati. Solidaritatea umana nu este un cuvant inventat. Doar ca se manifesta doar in situatii extreme. Si nu la toti.
As vrea sa nu mai retraiesc acele clipe niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu