Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 aprilie 2014

"Banchetul" de Platon. Acum cu poze .

Am citit de nenumarate ori Banchetul de Platon. Si am si scris despre el. Mai ales partea in care Aristofan povesteste despre androgini. Si cum fiecare isi cauta jumatatea in viata. BLA BLA BLA...
Acum cateva zile navigand pe Internet (ce ciudat suna asta, ma simt ca si capitanul Ahab) am gasit cateva poze zic eu interesante:

Uitati-va putin la aceste poze. Si daca ati vrea sa va imaginati un androgin, cum ar aparea in imaginatia voastra?
Schliemann a visat toata viata despre Troia. Toata lumea spunea ca era o poveste.
Si pentru mine partea din Banchetul cu androginii era o poveste. Oare?
Ce sa mai zic despre Atlantida?
Alte poze mai reusite care sa fie ilustratia pentru Banchetul lui Platon nu am gasit inca.
Poate cautati voi la statuile din Ain Ghazal din Iordania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu