Totalul afișărilor de pagină

marți, 8 aprilie 2014

Scoala altfel 2014

La Andrei scoala este altfel in fiecare zi. Nu are parte de saptamana de scoala altfel.
Astazi am avut treaba cu serviciul pana la Balotesti. Si acolo trebuia sa am o sedinta. Cum in baraca din santier era frig am hotarat sa mutam sedinta peste drum la ....McDonalds.
Unde pe terasa cu greu am gasit o masa libera cu toate ca era ora 10.00 si de obicei la Mac-ul de la Prisma sufla vantul.
Acum era o zumzaiala de nedescris. O clasa intreaga de copii se juca la locul de joaca. Avea baloane colorate de la Mac si bineinteles un meniu Happymeal.
Stau si ma intreb daca asta ar trebui sa fie scoala altfel. Sper ce valori ne indreptam? Cum ne educam copii sa inteleaga o iesire din tipare? Ce alimentatie alegem?
O ora si ceva cat am stat copii au fost neobositi. Si cand am plecat ei tot se jucau si mancau.
Oare parintii stiau de aceasta excursie. La Mac?
Va atasez si o poza. Copii erau tare draguti si fericiti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu