Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 aprilie 2014

Cu si despre ANPC

Recent povesteam cum se întâmpla sa fi tratat dupa ce ai cumparat un produs. Si faceam referire la o consola Sony PS VITA. Care nu mai pornea si am dus-o in perioada de garantie la service. Pot sa ma jur ca am dus-o intrega. La cat ma pricep si eu. Si am fost anuntat ca ecranul era spart. Total dezamăgit de faptul ca nimeni nu s-a sinchisit sa imi arate la preluarea consolei cum este ecranul spart, tot am trait cu senzatia ca cineva ma va lamuri si pe mine si eventual imi va face dreptate. Am facut si eu plangere la OPC. Prima din viata mea. Am asteptat 30 de zile si fix in a 30 zi am primit raspunsul. Copiat cuvant cu cuvant din raspunsul primit deja de la societatea de service. A mai avea ceva adaugat care m-a lasat perplex.
"OPC nu are specialisti care sa infirme sau sa confirme punctul de vedere al service-ului. Asa ca va sfatuim, daca aveti dubii, sa va adresati instantei si sa angajati un expert pentru a realiza o expertiza" BANG!!!
Pai si atunci care este rolul ANPC-ului??? Stau si eu si ma intreb ca proasta???
Citind HG 700/2012 acolo scrie negru pe alb ca ANPC este un organ de specialitate al statului roman.....
Pai ce specialiști aveti voi???
Stau si ma intreb unde poti reclama ANPC-ul??? Ce for tutelar exista? Doar in instanta?
Pai daca nu au specialisti ce mai verifica? Si daca te trimit in instanta de ce m-au mai tinut 30 de zile in tensiune?
Tare complicata este Romania asta. Si tare firave sunt drepturile consumatorului.
Sunt nemultumit! Ce pot face! Pac la trebunal?
Asa ar trebui sa ma judec si cu banca pentru clauze abuzive. cu primarul care mi-a furat din teren. Cu service-ul care si-a batut joc de mine. Cu .......................
Si de ce mai platesc eu taxe si impozite?
La doctorul de familie nu merg cu anii.
Scoala i-o platesc eu lui Andrei.
Ajutoare sociale nu iau.
Platesc la zi toate taxele si impozitele.
Nu am masini inmatriculate in Bulgaria.
Nu am firme off-shore.....
Vreau sa termin postarea spunand ca nu am ce reprosa (prea mult) firmei de unde am cumparat consola. Firma de service este cea care m-a tratat ca pe un prostanac.
Dar senzatia mea de consumator onest tot este una de tristete si eventual de furie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu