Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 19 aprilie 2014

Sarbatori Fericite!

Nici anul acesta nu o sa trimit SMS-uri sau mailuri copiate si retransmise. Fara poze cu iepurasi, cozonaci aburinzi, oua vopsite sau lumanari aprinse.
Cred ca totusi o sa merg la slujba de Inviere si o sa ma inghesui sa iau lumina. O sa cant si eu alaturi de ceilalti si o sa simt si eu trairea ortodoxa. Care in fond este cea mai importanta.
Dar eu in sinea mea o sa ma gandesc la Inviere. Si la viata mea. Si la ceea ce inseamna sa fi crestin. Caci Invierea este simbolul suprem al crestinismului.
Ar trebui sa ne traim viata atenti la pildele si la viata Mantuitorului. Nu putem sa fim asemenea Lui, dar macar putem sa incercam sa punem in practica invataturile Lui.
Cum cea mai importanta invataura este Iubirea as vrea sa va transmit, cititorilor mei, cele mai bune si dragi ganduri de bine. Fie ca dorintele voastre sa se implineasca, fie ca fericirea sa va insoteasca si sa puteti intelege si lucrurile bune si lucrurile rele care se intampla in viata voastra. Mai ales de Paste sa intelegeti lucrurile grele cu care va incearca viata. Pe langa suferintele lui Iisus ale noastre sunt chiar minore.
SARBATORI FERICITE!
Si cand spuneti : ADEVARAT A INVIAT!
Sa va ganditi la viata in toate complexitatea ei si mai ales daca chiar credeti ca mai urmeaza ceva dupa ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu