Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 aprilie 2014

Referinte negative pe Internet!

Toata lumea vrea sa fie imaculata pe internet. Vrea sa aiba o imagine nesifonata si se lupta sa si-o pastreze asa. Acum ceva vreme am scris o postare despre Baietii destepti de pe Internet. Poate ca o similitudine cu baietii destepti din energie. In viziunea mea munca si castigul trebuie sa aiba o moralitate si sa aduca plusvaloare reala si nu doar financiara. Sa cumperi ceva foarte ieftin si apoi sa vinzi acelasi lucru foarte scump nu il voi face niciodata. Asa vad eu lucrurile si basta. Poate ca am discursul asta acum la varsta asta. Poate ca am citit prea multe lucruri cu prostii de genul win-win. Daca oamenii ar avea in afaceri si in viata de zi cu zi un comportament moral poate ca nu ar mai fi existat crizele financiare pe care le traim.
Sa revin la titlul postarii.
Am inteles destul de greu ca tot ce scrii pe Internet ramane acolo si este greu de sters. Aidoma unei pete de duda. Fructul pe care nimeni nu il mai mananca si pateaza blazoane regale. Am mai inteles ca daca te pui in umbra Google ai toate sansele sa apari in primele pagini de cautare pe google la anumite cuvinte cheie.
De fapt toata batalia este sa apari in fata. Cine mai are rabdare sa navigheze in sute si mii de pagini de cautari. Rabdarea tine de obicei pana pe la pagina zece. Daca nu ai gasit, nici ca mai cauti. Si cine apare pe prima pagina in Google este marele castigator. Daca apari pe prima pagina trebuie sa iti aparei blazonul.Si sa nu existe referinte negative despre tine. Asta da rau si la imagine si la afacere.
Tot incercand sa deslusesc mecanismele de care sunt strain in a face promovare pe internet am descoperit din comentariile la articolul sus mentionat ca si aici exista o breasla a specialistilor in internet. Care sunt un fel de preoti ai internetului. Au formula magica de a te duce la Sfantul Duh al marketingului. Stiu ei ce trebuie sa faca sa se mentina in varf. Este multa munca si multa pricepere. Ca de altfel in orice alt domeniu. Dar fiindca in ziua de azi internetul este zeul suprem ei au o aura de sacralitate in jurul celei de-a saptea chakre. Si ii trateaza pe profani cu o superioritate totala.
Nu ma intereseaza cat castiga altii. Ce profit au. Nici macar nu ii invidiez. Fiecare trebuie sa isi faca treaba cat mai bine si cat mai eficient. Nu despre asta a fost vorba in nici o postare de a mea.
Pe mine doar ma doare cand tu platesti ca ei sa traiasca (si cred ca BINE) si ei te trateaza cu un sictir major.
Degeaba vorbim de parteneriate. Ele practic nu exista. Majoritatea companiilor iti iau bani si iti presteaza un serviciu (sau vand un produs) cat mai impersonal posibil. A disparut legatura umana. A disparut responsabilitatea si corectitudinea. In spatele procedurilor nici nu mai conteaza ca esti un om. Uneori esti un cod de abonat, alteori o referinta interna, alteori un cod de bare. La atat te rezumi tu ca individ in interactiunea comerciala din ziua de azi. Brusc lucrurile se schimba cand maretii prestatori/vanzatori dau de greu. Atunci brusc devenim parteneri si sunt foarte interesati sa cladeasca o relatie cu consumatorul. Platesc reclame la greu si isi umanizeaza pozitia. Asta pana trec hopul si revin la incasari mai bune.
Toate aceste randuri nu se vor decat un apel la o secunda de reflexie interioara. Ce a mai ramas din oameni in goana lor disperata dupa bani? A mai ramas oare ceva?
Si in fond in lumea marketingului si a publicitatii se spune ca uneori si o campanie negativa poate avea mai mare impact decat o publicitate normala. Te aduce in centrul atentiei! NU?
Cine spune ca intr-o confruntare din ziua de azi exista si locul doi se inseala!
Invingatorul ia totul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu